Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران از برقراری بیمه برای خانواده‌های متوفیان کرونای تاکسیران پایتخت خبر داد و گفت: ۱۵ هزار نفر از تاکسیرانان تهران در مرحله نخست بیمه خواهند شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیروز حناچی، در مراسم تجلیل و نکوداشت از تلاش‌های تاکسیرانان تهران و تکریم از خانواده‌های مدافعان خدمت در دوره شیوع کرونا در حوزه تاکسیرانی، افزود: سال گذشته در همین روز‌ها ما اوج شرایط پاندمی کرونا را پشت سر گذاشتیم و تقریباً در جایی سراغ نداشتیم که سیستم حمل و نقل تعطیل شده باشد چراکه همان کسانی که در همان شرایط خدمات ارائه می‌کردند با همین روش‌های حمل و نقل مترو، اتوبوس و تاکسی مشغول ارائه خدمت بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: با توجه به شیوع پاندمی کرونا به رغم اقداماتی که در طول یکسال گذشته تا کنون صورت گرفت، کسانی که مشغول خدمت رسانی با تاکسی بودند. طبیعتاً بیشتر در معرض ابتلاء بودند و میزان فوت افرادی که به این بیماری منحوس مبتلا شدند در بین تاکسیرانان؛ از تعداد آمار فوتی‌های حوزه خدمات شهری نیز در شهرداری تهران بالاتر بود.

حناچی گفت: ما یاد و خاطرات این عزیزان را در شهرداری تهران را گرامی می‌داریم و موضوع بیمه را پیگیر هستیم.

شهردار تهران خاطرنشان ساخت: به یک توافق ۱۵ هزار نفری اولیه رسیدیم و قرار شده تا از نفراتی که بیمه نیستند در سری اول این لیست قرار داشته باشند و از بین مرحومان تاکسیران نیز، یکی از افراد درجه یک این عزیزان «مدافع خدمت» در لیست بیمه قرار بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حناچی شهردار تهران تاکسیرانی بیمه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۸۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است، گفت : یکی از این طرح‌ها، زیر پوشش بیمه‌ای قرار دادن کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان است. وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان توسط بیمه سلامت اجرا شده و خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه شده به این کودکان در تمام مراکز دولتی رایگان است. مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هیأت دولت تصویب و پایان سال گذشته به بیمه‌های پایه ابلاغ شد. تحویلیان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه خدمات سرپایی و بستری برای این کودکان را در مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند

دیگر خبرها

  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت 
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • چگونه سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم ؟
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید