Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-به‌مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، ارشد نظامی آجا در هرمزگان و فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا با همراهی جمعی از مسئولین و فرماندهان نداجا مستقر در هرمزگان ضمن حضور در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران، - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بندرعباس ، به‌مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، ارشد نظامی آجا در هرمزگان و فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری، با همراهی هماهنگ کننده عقیدتی سیایی‌های آجا در هرمزگان و مدیریت عقیدتی سیاسی منطقه یکم امامت حجت الاسلام بهارلو، فرمانده منطقه یکم امامت دریادار دوم جعفر تذکر و جمعی از فرماندهان نداجا مستقر در هرمزگان ضمن حضور در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران، با سردار سرتیپ دوم غلامشاهی دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارشد نظامی آجا در هرمزگان و فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا، در این دیدار، فرارسیدن سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار را به سردار سرتیپ دوم غلامشاهی و آحاد کارکنان نیروی دریایی سپاه مستقر در استان هرمزگان، تبریک گفت.

وحدت نیروی دریایی ارتش و سپاه مایه افتخار نیروهای مسلح استرکوردشکنی خاص نیروی دریایی ارتش با طراحی و تولید «موشک‌های کانتینری»/ نیروی دریایی آمریکا به دنبال کپی‌کردن ابتکار ایرانیدریادار تنگسیری: نیروی دریایی سپاه ‌‌فرمایش فرمانده کل قوا برای "قوی شدن" را عملی کرد‌ / تولید 30 فروند شناور موشک‌انداز

بررسی راهکارهای ارتقای هم افزایی و تقویت همکاری‌های فی مابین در حوزه نیروی دریایی ارتش و سپاه در استان هرمزگان، انتقال تجربیات، بهره‌مندی از دستاوردها و برکت افزایی در راستای تعاملات رزمی و دفاعی، ارتباط نخبگان و تلاش در جهت نیل به اهداف ترسیم شده در مسیر تحقق اقتدار دریایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله محورهایی بود که در دیدار فرماندهان ارشد نداجا مستقر در هرمزگان با فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران سردار سرتیپ دوم عباس غلامشاهی مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/862/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه یکم نیروی دریایی سپاه نیروی دریایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مردم جنوب سیستان وبلوچستان بوده است و سیل زدگان این منطقه خدمت رسانی می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی‌ هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برابر اوامر فرماندهی کل ارتش، از همان روزهای اول سیل، اقدام به جمع آوری کمک‌های امدادی و ارسال آنها به مناطق سیل زده کرد.

امیر واحدی افزود: در زمان سیل، نیروی هوایی ارتش، در کنار وزارت کشور و ستاد مدیریت بحران کشور بود تا هر چه زودتر کمک‌ها را از نقاط مختلف کشور جمع آوری و با استفاده از بالگردهای ارتش به منطقه سیل زده ارسال کند.

وی با اشاره به آمادگی نیروی هوایی در پاسداری از حریم هوایی کشور، تأکید کرد: سربازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در تمام بحران‌ها در کنار مردم خواهند بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • دیدار نمایندگان روسیه، پاکستان و فلیپین با خدمه‌های خود در کشتی‌ توقیفی MCS Arie
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم