Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@20:47:11 GMT

پیام نوروزی محمد جواد ظریف

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۸۳۵۲

پیام نوروزی محمد جواد ظریف

وزیرامورخارجه کشورمان در پیامی ضمن تبریک سال نو گفت: نوروز پیام آور دوستی، مهربانی، آشتی، همبستگی و شادمانی است. بیائیم در شادابی، صافی و صفای طبیعت که با نوروز و بهار خجسته آغاز می‌شود، همگام و همنفس باشیم.

«محمدجواد ظریف» در پیامی ویدئویی که در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد، ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: با شکفتن بهار طبیعت، سال جدیدی را با نام و یاد خدا و با امید به قدرت بی‌همتای او آغاز می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال نو، قرن نو و روز نو را به شما هم‌میهنان عزیز مقیم خارج از کشور و به همه پارسی زبانان و وفاداران به آئین‌های نوروزی شادباش عرض می‌کنم.

وی در ادامه این پیام گفت: نوروز پیام‌آور دوستی، مهربانی، آشتی، همبستگی و شادمانی است. بیائیم در شادابی، صافی و صفای طبیعت که با نوروز و بهار خجسته آغاز می‌شود، همگام و هم‌نفس باشیم.

ظریف در پیام نوروزی خود یادآور شد: سالی که پشت سر گذاشتیم، برای ما و برای بسیاری از ملت‌های دیگر سالی دشوار و پرچالش بود. تداوم همه‌گیری در سراسر جهان، بیش از هر چیز به همه ما نشان داد که در جهان به هم پیوسته کنونی، بزرگترین قدرت‌ها نیز در برابر یک ویروس نادیدنی (که به درد مشترک جامعه بشری تبدیل شده) آسیب‌پذیر هستند.

در ادامه پیام وزیر امورخارجه گفته شد: مشکلات مردم ایران در مواجهه با این بیماری بدلیل تحریم‌های غیرقانونی دوچندان بود. اما ایرانیان در طول تاریخ پرافتخار چندین هزارساله خود نه تنها تسلیم چالش‌ها و تهاجم‌ها نشده‌اند، بلکه بر چالش‌ها با درایت و همبستگی چیره شده و مهاجمان را در فرهنگ و تمدن غنی خود ادغام کرده‌اند. این بار نیز پایداری و شکیبایی مردم و فداکاری افتخارآمیز تلاشگران سلامت افق روشن پیروزی بر دو ویروس خطرناک کرونا و تحریم را نوید می‌دهد.

ظریف در پیام نوروزی خود خاطرنشان کرد: شما ایرانیان نیز که در جای جای جهان برای فرهنگ و تمدن ایران افتخار می‌آفرینید، در تبیین نامردمی‌هایی که بر مردم دلاور و نجیب‌مان تحمیل شده از هیچ کوششی فروگذار نکرده و نخواهید کرد. ما نیز در هفت و نیم سال گذشته در همین مسیر کوشیده‌ایم و در این نوروز پایانی مسئولیت، از شما و تمامی ایرانیان خطاپوش برای تمام کاستی‌ها پوزش می‌خواهم.

وی در این پیام تاکید کرد: اطمینان دارم مردم دلاور ایران در سال و قرن جدید با درایت، هوشیاری و هوشمندی، و با بهره‌گیری از توانمندی‌های گسترده طبیعی و انسانی چشم اندازی روشن و آینده‌ای درخشان رقم خواهند زد و با برداشتن بار تحریم‌ها از دوش معیشت مردم و آزادساختن دست و پای اقتصاد ایران از زنجیرهای جنگ نامشروع اقتصادی، راه را برای ساختن ایرانی بهتر، آبادتر و مهربانتر هموار خواهند ساخت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: محمد جواد ظریف پیام نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول

سرهنگ حسین نوروزی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در یک مراسم عروسی در علی آباد کتول، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد در این مراسم سرنشینان یک دستگاه سواری پس از قدرت نمایی اقدام به تیراندازی کرده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی علی آباد کتول گفت: با اشراف اطلاعاتی و تلاش ماموران، پنج متهم شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ نوروزی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلافات شخصی و قدرت نمایی اعلام کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • عکس‌| پیام احساسی جواد نکونام برای هواداران استقلال
  • آمارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر| پورحمیدی از کاپیتان استقلال سبقت گرفت/ جایگاه مطمئن آقای گلی مغانلو
  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • شرف دانشجویان آمریکایی از خادمان حرم‌های شریف بیشتر است
  • حمله شدیدالحن جواد ظریف به آل‌سعود به زبان انگلیسی
  •  فراخوان ایده‌های مردم برای تحقق مشارکت در جهش تولید
  • تصاویری از حضور باشکوه مردم ایلام در تشییع «محمد شفیع فیضی زاده»