Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@03:18:51 GMT

محمد نوازی: اگر کمی باهوش بودیم به نفت گل می‌ زدیم

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۸۴۳۹

نوازی می گوید تیم پدیده امروز بازی خوبی ارائه کرده است.

مربی تیم فوتبال پدیده می گوید شاید اگر کمی باهوش بودیم، در ضدحملات می‌توانستیم مقابل صنعت نفت آبادان به گل برسیم. 

به گزارش طرفداری، محمد نوازی پس از تساوی بدون گل پدیده مقابل صنعت نفت آبادان گفت:

به دو تیم خسته نباشید می‌گویم. پس از یک بازی خوب و پیش از سال جدید همه سلامت به خانه می‌روند که جای شکر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از میزبانی صنعت نفت تشکر می‌کنم. شاید خیلی‌ها بگویند بازی یکطرفه بود، اما خیلی از نفرات خود را از دست داده بودیم و طبیعی بود. از بازیکنان تشکر می‌کنم و 95 دقیقه زحمت کشیدند. شاید اگر کمی باهوش بودیم، در ضدحملات می‌توانستیم به گل برسیم.

وی درخصوص اینکه بازیکنان پدیده در بسیاری از دقایق بازی روی زمین می‌افتادند و کادر پزشکی وارد زمین می‌شدند، عنوان کرد:

این اتفاقات در برخی بازی‌ها پیش می‌آید و نمی‌توانیم بازیکن را به حال خود رها کنیم. دو هفته پیش هم علی نعمتی با بازیکن حریف سر به سر و پس از بیهوشی، به بیمارستان منتقل شد. باید جلوی این اتفاق را بگیریم و نمی‌گوییم کسی خودش را روی زمین بیندازد.

مربی شهر خودرو با بیان اینکه شاید صنعت نفت نیز این موضوع را در مشهد پیاده کند، خاطرنشان کرد:

این طبیعت فوتبال است و اگر یک بازیکن خودش را روی زمین بیندازد، حق با شماست. بازیکن مطابق شرایط بازی ضربه خورده است و باید درمان شود.

نوازی در پاسخ به این پرسش که آیا اتلاف وقت از طریق مصدومیت بازیکنان، تاکتیک پدیده بوده یا خیر، تصریح کرد:

خیر. چنین تاکتیکی نداشتیم. ما همیشه روی زمین فوتبال بازی کردیم. صنعت نفت در این مسابقه میزبان بود و ما میهمان بودیم که بازی در این شرایط سخت است. با تغییراتی که داشتیم، تیم ما خوب بازی کرد و توانستیم یک امتیاز بگیریم.

وی در این باره که پدیده در این مسابقه فرصت گلزنی چندانی نداشت، گفت: حریف هم موقعیت آنچنانی نداشت.

خط دفاعی و کل بازیکنان ما زحمت کشیدند و یک امتیاز هم نتیجه آن بود.

اخبار داغ 

سعید آذری در گفتگو با طرفداری: ما چرا اعتراض کنیم؟ تابع فدراسیون و AFC هستیم فقط پول نقد امین قاسمی نژاد را استقلالی می کند حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ادن هازارد در صورت جراحی، ممکن است دیگر نتواند فوتبال بازی کند! تیم منتخب هفته چهارم مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2020/21 از نگاه هواسکورد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: روی زمین صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۸۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گل محمدی در بابل + فیلم

حسن نتاج مدیر مجموعه باغ بهشت مامطیر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به استقبال بی سابقه علاقه‌مندان از شهر‌های مختلف استان از جشنواره شنواره برداشت گل محمدی و گلابگیری ، گفت: این یازدهمین سالی است که مشغول به پرورش گل محمدی و دهمین دوره‌ایست که در حال برگزاری جشنواره برداشت گل محمدی و گلابگیری هستیم.

او افزود:خداروشکر از سال ابتدایی تا به امروز که دهمین دوره می‌باشد هرساله شاهد رشد علاقه‌مندان در بازدید از این جشنواره بودیم بطوری که تعداد قابل توجه‌ای از گردشگران از شهر‌های مختلف استان به اینجا می‌آیند تا جدای استفاده از فضای بکر این باغ از مشتقات این محصول هم بهره‌مند شوند.

نتاج گفت: در گذشته این باغ یک زمین شالیزاری بوده که هر ساله در هنگام فصل کشت با مشکل کمبود آب مواجه بودیم ولی از زمانی که رو به پرورش گل محمدی آوردیم دیگر این مشکل وجود ندارد چرا که گل محمدی نیاز بسیار محدودی به آب، مواد کودی عالی و معدنی دارد و جزو گیاهانی است که در اراضی شیب‌دار، زمین‌های کم آب و خاک‌های ضعیف هم پرورش می‌یابد

او در خصوص خواص دارویی و مشتقات گل محمدی افزود:گل تازه و غنچه خشک، مربا و شربت گل محمدی، گلاب درجه یک و گلاب دو آتیشه از جمله محصولاتی هستند که از این گیاه به دست می‌آوریم و در مجموع گل محمدی گیاهیست که از شاخه و برگ‌هایش هم می‌توان در بحث دارویی استفاده کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • پدیده مشکوکی که این روزها بین جوانان مُد شده!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • آغاز برداشت گل محمدی در بابل + فیلم
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس