Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلشکر سلامی در پیامی از اظهار لطف و پیام روحیه بخش و پر مهر رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا به آحاد فرماندهان و پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از ابراز لطف و پیام روحیه بخش و محبت آمیز رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) به آحاد فرماندهان، مسئولین و پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

محضر مبارک رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)
با اهدای سلام ، تحیات الهی ، به استحضار می رساند:
پیام مبارک و نورانی حضرتعالی به مناسبت میلاد سید الشهداء حضرت امام حسین (علیه سلام )و روز پاسدار دریافت و خدا را بر این عیدی جان فزا شکر و سپاس که مجاهدت های پاسداران را شایسته می دانید و امر به ادامه ی راه فرمودید : پرقدرت تر.
اماما: مطمئن باشید پاسداران جان بر کف انقلاب اسلامی بر همان عهدی که بسته اند برای پاسداری از بزرگترین آرزوی محقق شده مردم کشور عزیزمان و آزادیخواهان و مظلومان سراسر جهان که همین انقلاب مبارک اسلامی است و برای رساندن این امت بزرگ، به آرزوی باشکوه پیامبران و امامان و شهدایشان که همانا برقراری حکومت صالحان بر زمین است ، هرگز سستی نکرده و کوتاه نیایند.
به یقین، ما پاسداران، به وعده های الهی ایمان و سرهامان را به خدا امانت داده و دل و هوش و گوشمان را به شما سپرده ایم. دشمنان می بینند و می دانند که خلاصی ماشه را گرفته و بر زانو نشسته "وما رمیت ولکن اللة رمی" می خوانیم و اینچنین زهره تعرض نداشته و نخواهند داشت. آنها فهمیده اند که ما به فضل الهی، در برابر هر تهدیدشان ، تدارکی دیده ایم که آنها تاکنون ندیده اند.
در پایان ضمن انعکاس تزاید شور و شعف معنوی و انقلابی پاسداران از پیام مقتدا و مولایمان، به نمایندگی از آحاد ایشان اطمینان خاطر می دهم که راهمان را همانگونه که فرموده اید با استعانت از خدای متعال و استقامت مؤمنانه و مجاهدانه، پرقدرت و با شکوه ادامه خواهیم داد و تا رساندن امت اسلامی به آرزوهای بزرگشان از پا نخواهیم نشست و همچنان به دعای خیر تان محتاجیم.
سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پاسداران انقلاب اسلامی فرمانده کل سپاه کل قوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۸۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام، سردار هاشم غیاثی در پیام تسلیت آورده است: رزمندگان دلاور لشکر ویژه شهدا در طول صحنه‌های دفاع از این مرز و بوم به ویژه در ۸ سال دفاع مقدس جان فشانی‌ها و دلاور مردی‌های سید مجید ایافت را به یاد دارند، او که در عملیات مرصاد به اتفاق همرزمانش، داغ پیشروی منافقین را از تنگه چهار زبر در کرمانشاه بر دل دشمنان این انقلاب گذاشت.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در پیام خود به مناسبت رحلت سردار ایافت آورده است: رضوان پروردگار بر این سردار پر افتخار و مجاهد فی سبیل الله که بعد از دفاع مقدس برای ترویج پیام انقلاب اسلامی و رفیقان شهیدش لحظه‌ای از پای ننشست و با حضور در میدان‌های فرهنگی همیشه به دنبال زنده کردن راه شهیدان بود که این تلاش‌ها در یاد و خاطره اهل فرهنگ و هنر انقلاب خواهد ماند.

وی در پایان این پیام آورده است: از درگاه خداوند رحمان برای همه بازماندگان صبر و شکیبایی و علو درجات و همنشینی با رفقای شهیدمان را برای این مجاهد نستوه مسالت می‌کنم.

دیگر خبرها

  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود