Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به راه اندازی سامانه ارتباط تصویری با زندان شهرستان جیرفت، برگزاری جلسات از طریق ویدیو کنفرانس صورت می‌گیرد.

خبرگزاری میزان - رییس دادگاه کیفری یک شهرستان جیرفت از آغاز رسیدگی به پرونده‌های قضائی از طریق ویدئو کنفرانس در این دادگاه کیفری خبر داد و گفت: با توجه به راه اندازی سامانه ارتباط تصویری با زندان شهرستان جیرفت، برگزاری جلسات از طریق ویدیو کنفرانس صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضان حقانی همچنین با اشاره به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اظهارداشت: روند برگزاری غیر حضوری و آنلاین رسیدگی به پرونده‌های قضایی مددجویان می‌تواند گام بلندی در امر پیشگیری از شیوع بیماری کرونا باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: نتایج مثبت اجرای این طرح بتواند موجب تسریع در رسیدگی‌های قضایی، کاهش اطاله دادرسی و کاهش موارد اعزام زندانیان به محاکم گردد.

رییس دادگاه کیفری یک شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: در روز‌های اخیر با توجه به پایان سال و بررسی مشکلات زندانیان تحت قرار دادگاه کیفری یک، مشکلات تعداد ۲۵ نفر از زندانیان، از طریق ویدیو کنفرانس با حضور علیرضا سالاری مستشار دادگاه کیفری یک، مورد بررسی قرارگرفت و دستورات لازم بای رفع مشکلات مددجویان صادر شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادرسی الکترونیک بررسی مشکلات زندانیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادرسی الکترونیک بررسی مشکلات زندانیان دادگاه کیفری یک شهرستان جیرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۸۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت دادگاه بین المللی کیفری

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه «المنار»، روزنامه صهیونیستی «معاریو» به نقل از منابع آگاه اعلام کرد «بنیامین نتانیاهو» برای جلوگیری از صدور این قرار، تماس‌های فشرده و خاصی با مقامات آمریکایی داشته است.

این روزنامه با تاکید بر اینکه «نتانیاهو» از احتمال بازداشتش، بسیار نگران و مضطرب است، افزود: علاوه بر او ممکن است قرار بازداشت وزیر جنگ و رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی هم صادر شود.

دیگر خبرها

  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • مقدمات برگزاری «دادگاه‌های صلح» در لرستان فراهم شود
  • رسیدگی قضائی به اخلال ۶۰۰۰ میلیارد ریالی در نظام اقتصادی
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت در دادگاه بین المللی کیفری
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت دادگاه بین المللی کیفری
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است