Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کامیل کریمیان روز پنجشنبه در ششمین جلسه شورای اداری، اظهار داشت: در راستای اقدامات انتهای تکمیل فرودگاه سقز، جابجایی دکل های فشار قوی برق در محدوده پروازی فرودگاه و آسفالت جاده جاگیزین از مهمترین موارد است که در دست اقدام و انجام قرار دارد.

وی با اشاره به اقدامات دولت در ارتباط با افزایش تخت های بیمارستانی و بهره برداری از بیمارستان شفا، افزود: طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی سقز در زمینی به مساحت بیش از سه هزار مربع سال آینده به بره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سقز با داشتن سه بیمارستان، ظرفیت مهمی برای گردشگری پزشکی است اضافه کرد: در آینده نزدیک تجهیزات، ست جراحی مغز و اعصاب و سی تی اسکن بیمارستان شفا هم تامین می شود.

وی یادآور شد: الان شهرستان سقز با داشتن ۲ سد، ظرفیت خوبی هم در حوزه پدافند غیر عامل و هم کشاورزی دارد و امیدواریم با نهایی شدن تخصیص ها شاهد رشد، شکوفایی و رونق کشاورزی در شهرستان سقز باشیم.

کریمیان با بیان اینکه تصفیه خانه شماره ۲ ظرفیتی مهم برای توسعه و رفاه شهرستان سقز است افزود: برای اتمام این طرح و احداث ۶ کیلومتر خط انتقال آب به داخل شهر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه صرف شد.

رییس شورای اداری سقز با بیان اینکه، شهرستان سقز در زمینه معادن، دارای ظرفیت عظیمی است، گفت: نتایج عکسبرداری هوایی بسیار امید بخش برای سرمایه گذاری در حوزه معادن سیلیس و آهن است که ورود شرکت شیشه و بلور کاوه هم در این راستا بوده است.

کریمیان با اشاره به اینکه مدیران دید توسعه گرا داشته باشند و با تقدیر از تلاش‌های یک‌ساله آنان، اضافه کرد: موقعیت و جایگاه سقز بسیار متفاوت با شهرهای اطراف است زیرا این شهرستان با طرح‌های موجود و آینده مناسب، در زمره کلان شهرهاست و ظرفیت تبدیل شدن به یک شهر بزرگ و کلان را دارد.

انتخابات شورا، جنگ احزاب نشود

فرماندار سقز در این جلسه، در ارتباط با انتخابات ۱۴۰۰ هم اظهار داشت: وظیفه ستاد انتخابات و هیات های چندگانه به عنوان مجری انتخابات، فراهم سازی بسترهای لازم برای مشارکت مردم برای انتخاب اصلح است.

وی تاکید کرد: هیات های چندگانه به ویژه هیات اجرایی به ریاست فرماندار بدون حب و بغض، صلاحیت افراد را برای ورود به پارلمان محلی به دقت بررسی خواهند کرد.

رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان سقز با تشکر از ثبت نام داوطلبان شوراهای شهرهای سقز، صاحب و سنته در انتخابات پیش رو، یادآور شد: در صورتی که انتخابات به جنگ احزاب تبدیل شود، مردم در انتخاب اصلح با مشکل مواجه می شوند.

کریمیان با بیان اینکه، مدیران ، بسترهای لازم را برای برگزاری انتخاباتی سالم، فراهم کنند، افزود: استفاده از وسایل اداری و امکانات دولتی برای کاندیداها ممنوع و در صورت اعلام گزارش یا مشاهده با مدیر به جد برخورد و شخص به تخلفات اداری معرفی می شود.
.
وی افزود: بهره برداری از سالن های ورزشی، هتل ورزش، پردیس سینمایی، تکمیل تصفیه خانه شماره ۲، آغاز به کار خط تولید سیگارت در دخانیات سقز برای حفظ اشتغال موجود در این مجتمع و ایجاد ۲۰۰ نفر اشتغال زایی، آغاز اجرای طرح ساماندهی ورودی های سقز با مشارکت بخش خصوصی، بهره گیری از رودخانه سقز و منطقه سرشیو برای اجرای طرح‌های گردشگری و مجموعه اقدامات توسعه ای در مدیریت مبلمان شهری در کنار تکمیل زیرساخت های اصلی از اقدامات سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

عبادت به جز خدمت به خلق نیست

امام جمعه سقز نیز با بیان اینکه عبادت به جز خدمت به خلق نیست، اظهار داشت: هدف از خلقت انسان نیز، عبادت است و یکی از عبادات مهم، خدمت راستین است.

ماموستا حسین حسینی با اشاره به اهمیت خدمتگزاری در نظام اسلامی از مسوولان خواست تا با مرور به عملکرد خویش در راستای یاری به مستمندان و خدمت به مردم بیشتر تلاش کنید.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سقز نیز گفت: افزایش طلاق، خودکشی و معتادان متجاهر و نگهداری سگ در خانه از منکرات بزرگ در سقز است.

سرهنگ یوسف معروفی اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی و برای کاهش منکرات، اصلاح امور و ترویج معروف، همه وظیفه داریم و بی تفاوتی در قبال اجتماع، باعث افزایش ناهنجاری ها خواهد شد.

وی بر رعایت شئونات در دستگاه های اجرایی، تکریم مناسب مردم به ویژه محرومان و نظارت اتحادیه های صنفی بر بازار تاکید کرد و افزود: تعداد سه هزار و ۵۵۵ نفر عضو ۱۴ کارگروه شورای امر به معروف ادارات هستند.

سرهنگ یوسفی یادآور شد: امسال ۱۰ هزار بسته معیشتی در قالب کمک های مومنانه در بین نیازمندان سقزی، توزیع شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا امر به معروف و نهی از منکر جلسه شورای اداری اعتبارات سقز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا امر به معروف و نهی از منکر جلسه شورای اداری ویروس کرونا امر به معروف و نهی از منکر جلسه شورای اداری اعتبارات سقز اخبار کنکور امر به معروف شهرستان سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۸۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت

حسین رضایی در این آئین ضمن تبریک روز کارگر با بیان اینکه این سخت کوشان به عنوان پیشانی تولید نقش مهمی در چرخه اقتصاد و تولید کشور دارند، گفت: در دین مبین اسلام نیز به اهمیت کار و کارگر پرداخته شده است.

فرماندار رفسنجان افزود: ما در سطح شهرستان بالغ بر ۶۰ هزار نیروی کارگری بیمه شده تأمین اجتماعی داریم که ۲۰ درصد یعنی عمده آن‌ها در معدن مس سرچشمه فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: تولیدات کارگران در رفسنجان در همه حوزه‌ها اعم از کاشی و سرامیک، قطعه ماشین (رینگ آلومینیوم)، مس، پوشاک، دستکش و ملزومات بیمارستانی و ... است.

محمود شریفی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان نیز در این مراسم با قدردانی از کارگران و تبریک هفته کار و کارگر گفت: محور تحقق شعار سال کارگران سخت کوش واحد‌های صنعتی و تولیدی هستند و رسیدگی به مطالبات قشر را جزو برنامه محوری خود می‌دانیم.

وی با تاکید بر لزوم تکریم و تجلیل از کارگران بیان کرد: تجلیل از کارگران و جامعه کارگری تکریم از تولید و کمک به توسعه اشتغال است.

شریفی حضور کارگران در عرصه تولید را موجب پویایی و نشاط اجتماعی دانست و افزود: به همت کارگران امروزه انقلاب اسلامی ایران در همه بخش‌ها صاحب موفقیت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • راه اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد
  • اسامی کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس تهران
  • جزئیات راه‌اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد راه‌اندازی می‌شود
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج