Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده هشت مدال طلای المپیک، در فصل ۲۱-۲۰۲۰ هم تیم محبوبش را دنبال کرده است. 

یوسین بولت معتقد است منچستریونایتد باید در پست هافبک میانی خودش را تقویت کند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، شیاطین سرخ با وجود پیشرفت در فصول اخیر، هنوز برای کسب موفقیت باید از موانعی عبور کنند. دونده نامدار جامائیکایی به تازگی در مصاحبه ای با CNN در پاسخ به این که آیا اوله گونار سولسشر می تواند برای مدتی طولانی روی نیمکت منچستریونایتد بنشیند، گفت:

اگر تغییر کند، بله.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او زیادی مهربان است. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که زیادی مهربان است. او هرگز چیز بدی در مورد هیچ بازیکنی نمی گوید، حتی اگر خوب کار نکرده باشند. این تنها مورد است ولی اگر تغییر کند و واقعا بازیکنان را تحت فشار بگذارد، خودتان می دانید منظورم چیست، یعنی اگر بازیکنی خوب کار نکرد به او تذکر بدهد، در آن صورت به عقیده من باید بماند چون خوب است و هواداران هم دوستش دارند. 

بولت در مورد این که به نظر او در تابستان پیش رو باید به دنبال جانشینی برای کدام بازیکنان گشت، گفت:

 به نظرم فرد نباید در خط میانی باشد. او چیزهای زیادی کم دارد. فرد پر تلاش است ولی پاس های اشتباه زیادی دارد و مدام در نقاط خطرناک، خطاهای بی مورد انجام می دهد. ما قطعا به مهاجمان بیشتری نیاز داریم؛ کسی که یک مهاجم ناب باشد. به عقیده من (ادینسون) کاوانی باید بیشتر بازی کند. به نظرم وقتی آماده است، باید درون زمین حضور داشته باشد. در کل معتقدم باید تمامی بازیکنان را تحت فشار گذاشت. احساس می کنم الان با آرامش زیادی کار می کنند چون از جایگاه خود در ترکیب تیم مطمئن هستند. اگر از جایگاه خود مطمئن باشید، آنوقت آن طور که باید تلاش نمی کنید. خلاصه این یکی از مواردی است که به نظرم باید تغییر کند تا بهتر شویم. 

بولت همچنین مقداری در مورد برونو فرناندز صحبت کرد: 

 او فوق العاده است ولی چیزی که مرا نگران می کند این است که وقتی برونو بازی نکند، ما دیگر شبیه به یک تیم نیستیم و خیلی متزلزل ظاهر می شویم. او باید در تمامی بازی ها حضور داشته باشد ولی من انرژی اش را دوست دارم. حتی اگر ۱۰ گل جلو باشیم، برونو می خواهد درون زمین حضور داشته باشد و این همان روحیه ای است که لازم داریم. او همیشه می خواهد بازی کند و بهترین نسخه از خودش باشد. اگر به همین روند ادامه بدهد، معتقدم در صورت اضافه شدن مهاجمی جدید برای فصل بعد، عالی کار خواهد کرد چرا که در این صورت مقداری از فشار موجود روی او کاسته می شود. 

اخبار داغ 

استقلال منتظر امضای رحمتی؛ سه چک یک میلیاردی آبی ها برای خرید قاسمی نژاد صادر شد تیم منتخب هفته هجدهم لیگ بیستم از نگاه طرفداری حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ادن هازارد در صورت جراحی، ممکن است دیگر نتواند فوتبال بازی کند! تیم منتخب هفته چهارم مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2020/21 از نگاه هواسکورد 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۸۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، اورلین شوامنی دیشب برابر بایرن در پست اصلی خود یعنی هافبک دفاعی بازی کرد، ولی در اواخر بازی با بیرون رفتن ناچو و آمدن ادواردو کاماوینگا، به دفاع میانی رفت. در مجموع شوامنی از خوب‌های رئال در تساوی 2-2 بود.

او در مورد نتیجه پایانی گفت: «ما می‌خواستیم برنده شویم و حالا مهم بازی برگشت است که در خانه و مقابل هواداران خواهیم داشت. اول باید کادیز را در لالیگا ببریم و سپس به بایرن فکر خواهیم کرد. نیمه دوم را خوب شروع نکردیم و دو گل به ما زدند ولی رفته رفته بهتر شدیم و تا پایان جنگیدیم. خوشحالم مساوی گرفتیم و حالا در موقعیت خوبی برای بازی برگشت هستیم.»

شوامنی در مورد پست بازی خودش گفت: «مهم کمک به تیم است. من هافبکم ولی اگر مربی بخواهد، هر جای دیگری بازی می‌کنم.»

اهمیت پاس تونی کروس به وینیسیوس روی گل اول: «می‌دانیم که تونی و وینی مهره‌های کلیدی ما هستند ولی ما مجموعه‌ای باورنکردنی داریم. مهم نیست کدام یازده بازیکن بازی را شروع می‌کنند. ما می‌دانیم و باور داریم که بهترین تیم دنیا هستیم. این تفاوت رئال با سایر تیم‌هاست.»

دیگر خبرها

  • در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • نیکولاس جکسون: امسال موقعیت‌های زیادی را از دست دادم؛ امیدوارم فصل آینده بهتر کار کنم
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • موتور توربو بهتر است یا تنفس طبیعی؟