Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مهم‌ترین خبر‌های ورزشی استان قم در بیست و هشتم اسفند ماه ۱۳۹۹ به ورزش‌های فوتسال و دو و میدانی اختصاص دارد.

حواشی بازی فردوس قم با گیتی پسند

امید‌های فردوس قم با کسب عنوان چهارمی به کار خود در لیگ برتر فوتسال پایان داد.

تیم فوتسال فردوس قم در بازی دور پایانی لیگ برتر امید‌های کشور، به مصاف تیم گیتی پسند اصفهان رفت و در حالی که بازی تا اواسط نیمه دوم با نتیجه ۲ - ۱ به سود حریف اصفهانی در جریان بود، بازیکنان فردوس در اعتراض به تصمیم‌های داوری زمین بازی را ترک کردند و حاضر به ادامه بازی نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید‌های فوتسال قم دیروز و پریروز هم مغلوب شهروند ساری و استعداد‌های درخشان مشهد شده بودند تا بدون امتیاز به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهند.

مشهد میزبان مرحله پایانی لیگ برتر فوتسال امید‌های کشور بود.

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی منصوب شد

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در حکمی علی رضایی پیشکسوت دو و میدانی قم را به عنوان سرپرست دبیر فدراسیون دو و میدانی منصوب کرد.

علی رضایی که رئیس هیئت دو و میدانی استان قم است، قهرمانی در چند دوره رقابت‌های کشوری، سابقه سرپرست دبیری فدراسیون، ریاست رئیس کمیته رده‌های پایه، حضور در کادر فنی تیم‌های ملی و ریاست انجمن دوومیدانی مدارس استان قم را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی قم ورزش و جوانان دو و میدانی فردوس قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۹۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب ورودی شهر صفائیه رفسنجان مهار شد

ایسنا/کرمان بخشدار فردوس رفسنجان از مهار سیلاب ورودی به شهر صفائیه خبر داد.

محمدرضا حسینی عصر ششم اردیبهشت ماه در بازدید از محل وقوع سیلاب‌های بخش فردوس اظهار کرد: عصر امروز به مدت یک ساعت بارندگی‌ها به صورت رگباری در دشت نازل شد و آب از سمت دشت و پایین دست سیل بندها به سمت شهر حرکت کرده و در نهایت در ورودی شهر صفائیه به وسیله دستگاه‌ها و ماشین آلات سنگین مهار و به سمت دشت و باغات کشاورزی هدایت شد.

وی بیان کرد: از روز گذشته ستاد بحران بخش برگزار و اعلام آمادگی داشتیم و به تعداد پنج دستگاه لودر در بخشداری، نزدیک سیل بند بالای شهر صفائیه و بالادست روستای علی آباد که در معرض آب قرار دارد، مستقر شده‌اند.

بخشدار فردوس رفسنجان افزود: سیل بندهای بالادست مشکلی ندارند اما این آب از پایین دست سیلاب به سمت شهر صفاییه حرکت داشت که خوشبختانه سیلاب امروز، مهار شد و ستاد بحران بخش فردوس آمادگی لازم را دارد.

حسینی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های عضو ستاد بحران بخش فردوس از جمله شهرداری، بخشداری، هلال احمر، آتش نشانی، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها آمادگی دارند تا با سیل احتمالی ساعات آینده مقابله کنند و آب‌های سیلابی را به سمت دشت و باغ‌ها هدایت کنند تا منازل مسکونی در امان باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سیلاب ورودی شهر صفائیه رفسنجان مهار شد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود