Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@16:51:36 GMT

تصادف مرگبار افغانی کش با کامیون ۷ کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۹۴۷۵

تصادف مرگبار افغانی کش با کامیون ۷ کشته برجای گذاشت

ایسنا/کرمان سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی بم از کشته و زخمی شدن ۱۳ نفر در برخورد پژو ٤٠٥ و کامیون در جاده بم -کرمان خبر داد.

"فریدو علیپور" در گفت و گو با ایسنا در تشریح این خبر گفت: در ساعت ۱۹ و ۹ دقیقه امشب ۲۸ اسفندماه از وقوع حادثه برخورد یک دستگاه خودرو پژو ٤٠٥ (حامل افاغنه  غیر مجاز) با کامیون مطلع شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از کشته و زخمی شدن ۱۳ نفر در این حادثه خبر داد و بیان کرد: این حادثه در کیلومتر ٦ جاده بم-کرمان به وقوع پیوسته که متاسفانه در این تصادف، ٧ نفر جان باختند.


سرپرست اورژانس بم افزود: ٦نفر نیز در این سانحه دچار آسیب شدند که توسط ٤چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان پاستور منتقل شدند و حال سه نفر از آنها وخیم گزارش شده است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۹۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی عصر یکشنبه در تشریح این خبر بیان کرد: پنجشنبه هفته گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف منجر به فوت در محور مواصلاتی رستم - بابا میدان، بلافاصله مأموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با سواری پراید حامل ۵ سرنشین به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس با بیان اینکه متأسفانه در این حادثه هر ۵ نفر سرنشین سواری فوت شدند، گفت: کارشناس در صحنه حاضر و علت تصادف را بی احتیاطی از جانب راننده پراید به دلیل تجاوز به چپ اعلام کرد.

کد خبر 6097608

دیگر خبرها

  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • ۲ کشته در تصادف زنجیره‌ای در آزادراه خلیج فارس
  • تصادف مرگبار زنجیره‌ای در آزاد راه خلیج فارس