Web Analytics Made Easy - Statcounter

  با هدف رونق بیشتر صنعت برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی، و کمک به رشد توسعه‌دهندگان، بازار سهم خود از فروش اولین ده میلیارد ریال هر توسعه‌دهنده در هر سال را از ۳۰ به ۱۵ درصد کاهش می‌دهد.   به این ترتیب،‌ در سال ۱۴۰۰ کمیسیون پرداخت‌شده از سوی ۹۹٪ توسعه‌دهندگان نصف خواهد شد.   مهدی امیری،‌ مدیرعامل بازار، می گوید: «ما مسئولیت و مأموریت خود را کمک به توسعه‌دهنده و رشد صنعت می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم این تصمیم، به‌ویژه برای توسعه‌دهندگانی که در مراحل نخستین رشد خود هستند و به منابع بیشتری برای سرمایه‌گذاری و خلاقیت جهت رساندن محصول خود به دست کاربران ایرانی نیاز دارند مفید باشد.»   «بازار در ۱۰ سال گذشته در کنار پلی‌استور گوگل و اپ‌استور اپل رشد کرده و با ایجاد مزیت‌هایی با محتوای بومی، نظارت بر پرداخت امن، و پشتیبانی فعال از ۲۶ هزار توسعه‌دهنده، و به رغم محدودیت‌های محتوایی و نداشتن امکان نصب پیش‌فرض و دسترسی‌های سیستمی، ۴۵ میلیون کاربر ایرانی را با خود همراه کرده است.»   مهدی امیری با اشاره به اینکه گوگل و اپل در سطح جهانی و بازار به عنوان میزبان ایرانی پیشگام برنامه‌ها و بازی‌ها، با تصمیم‌هایی از این دست می‌کوشند رونق بیشتری به صنعت برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی بدهند، اظهار امیدواری می‌کند با این تصمیم، به بالندگی کسب و کارها در دورانی که نیاز کاربران به خدمات موبایلی برای امور روزمره بیش از همیشه است کمک شود.   با این تصمیم که از ابتدای خرداد سال ۱۴۰۰ اجرایی می‌شود، درآمد توسعه‌دهندگان در بازار، بیشتر و امکان رشدشان در حوزه‌ی ارائه خدمات به کاربران ایرانی فراهم‌تر خواهد شد.   بازار با بهره‌مندی از نظرات توسعه‌دهندگان خود، و پابه پای تحولات صنعت برنامه‌های موبایلی در جهان، همواره کوشیده است گام‌هایی مفید و مؤثر در راستای توسعه و رونق اکوسیستم موبایلی در ایران بردارد.  

منبع: تابناک

کلیدواژه: حداقل دستمزد اعمال ماه شعبان مناجات شعبانیه عیسی شریفی محمود سیف روز جانباز بازار کافه بازار سهام مهدی امیری صنعت بازی اپ استور گوگل پلی بازی های موبایلی حداقل دستمزد اعمال ماه شعبان مناجات شعبانیه عیسی شریفی محمود سیف روز جانباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود

رحیم نیازی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به مازاد تولید سیب زمینی، بخشی از محصول مورد نیاز در انبار‌ها دپو شده است که اتخاذ سیاست نادرست عوارض ۶۰ درصدی صادرات سیب زمینی می‌تواند آسیب جدی به تولید این محصول وارد کند.

او قیمت تمام شده هرکیلو سیب زمینی را ۱۲ تا ۱۳ هزارتومان اعلام کرد و افزود: هم اکنون هرکیلو سیب زمینی با نرخ ۷ تا ۹ هزارتومان از کشاورزان خریداری می‌شود، درحالیکه هزینه‌های بالای بذر، کارگری، آب و برق، حمل و نقل، دنباله بند‌های کشاورزی و تعمیرات ماشین آلات هیچ تناسبی با درآمد سیب زمینی کاران ندارد.

نیازی ادامه داد: با توجه به بحران منابع آبی و کمبود نقدینگی انتظار می‌رود که حمایت‌های لازم از بخش تولید صورت بگیرد چراکه دریافت عوارض ۶۰ درصدی صادرات راهکار تنظیم بازار نیست و برای استمرار صادرات و پایداری تولید هرچه سریع‌تر باید این عوارض حذف شود.

عضو هیئت مدیره انجمن سیب زمینی با بیان اینکه مشکلی در تولید سیب زمینی نداریم، افزود: بنابر آمار سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود که با احتساب سرانه مصرف، این رقم مازاد بر نیاز کشور است که باید در راستای تعادل بازار، تولید مازاد به بازار‌های هدف صادر شود.

او با بیان اینکه صادرات سیب زمینی راهکار تنظیم بازار داخل است، گفت: بنابر آمار طی ۵ سال اخیر به طور متوسط سالانه ۵۰۰ هزارتن سیب زمینی به بازار‌های هدف صادر می‌شود و در شرایط کنونی باید عوارض صادرات حذف شود تا مازاد تولید صادر شود، در غیراین صورت دلالان و کارخانه‌ها با سوء استفاده از شرایط بازار، قیمت‌ها را کاهش می‌دهند که این امر به زیان بخش تولید تمام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میدان‌های نفت و گاز غرب کارون
  • اتریوم و کاردانو چه تفاوتی دارند؟
  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا
  • تضمین خوراک پتروشیمی‌ها با ورود بخش خصوصی به بالادست صنعت نفت
  • قطار ارتباط دانشگاه با صنعت به سرعت پیش می‌رود
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • شگفت‌زدگی خارجی‌ها از دستگاه ایرانی درمان سرطان
  • مهم‌ترین گام‌ توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • مهم‌ترین گام‌توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود