Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع سابق پرسپولیس گفت: رسول‌پناه به من گفت می‌توانی پول رضایتنامه‌ات را بدهی و بروی! همین الان ۳ میلیارد از پرسپولیس طلب دارم. ۳۰ سالم شده بود، کی باید پول درمی‌آوردم؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، شجاع خلیل زاده مدافع سابق پرسپولیس در برنامه فرمول یک اظهار داشت: همه چیزم را مدیون پرسپولیس و هوادارانش هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک درصد مقصر جدایی‌ام نبودم و این را نزدیکانم می‌دانند.

وی افزود: قرار نبود عکسی که لوگوی الریان را به اصرار بوس کرده بودم، پخش شود. من لوگوی پرسپولیس را با عشق بوس کردم ولی بیرونم کردند. امیدوار بودم رسول‌پناه زودتر برود که در پرسپولیس بمانم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

خلیل زاده تاکید کرد: رسول‌پناه به من گفت می‌توانی پول رضایتنامه‌ات را بدهی و بروی!همین الان 3 میلیارد از پرسپولیس طلب دارم. 30 سالم شده بود، کی باید پول درمی‌آوردم؟از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم بازهم قهرمانی را جشن بگیرند.

وی در باره زدن واکسن کرونا در قطر افزود: من و همسرم واکسن زدیم؛ مثل تمام بازیکنان لیگ قطر.با مهرداد میناوند رفت و آمد خانوادگی داشتم و از فوتش ناراحت شدم.قطر چون آلودگی ندارد پوستم شفاف شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده پرسپولیس برنامه فرمول یک رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۹۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی در فولاد؟

پاداش، 11.66 برابر مقدار قانونی!

طرفداری | عبدالله ویسی وقتی برای صحبت درباره جریمه دو میلیاردی روی خط فوتبال برتر آمد، پرده از یک تخلف برداشت!

عبدالله ویسی در این برنامه اعلام کرد قراردادش برای فصل جاری یک و نیم میلیارد تومان است. او اضافه کرد در صورت بقای فولاد، قراردادش با پاداش 5 میلیارد خواهد شد، یعنی 3.5 میلیارد پاداش!

این در حالی است که قوانین فوتبال ایران اجازه می دهد تنها 20% مبلغ قرارداد به عنوان پاداش به بازیکن یا مربی تعلق گیرد و بیش از 20 درصد تخلف است. یعنی با قرارداد یک و نیم میلیاردی عبدالله ویسی، باشگاه مجاز بوده در صورت بقا 300 میلیون پاداش برای سرمربی خود در نظر بگیرد، نه 3.5 میلیارد!

باید دید واکنش نهادهای فوتبال ایران به این اتفاق و سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده چه خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی در فولاد؟
  • شجاع گل سال آسیا را تکرار کرد
  • ببینید | ادعای کارشناس صداوسیما و شوکه شدن مجری روی آنتن زنده: دزدی‌های کلانی وجود دارد که رسیدگی نمی‌شود!
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم
  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق