Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ فوتبال اروپا با صعود تیم‌های رم، گرانادا، آرسنال و دیناموزاگرب پیگیری شد.

دیناموزاگرب ۳ - تاتنهام صفر

این بازی با نتیجه عجیب ۳ بر صفر به سود تیم دیناموزاگرب کرواسی به اتمام رسید. این بازی که در زمین تیم دیناموزاگرب برگزار شد در ۹۰ دقیقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم دیناموزاگرب به اتمام رسید و با توجه به پیروزی ۲ بر صفر شاگردان مورینیو در بازی رفت این مسابقه به وقت‌های اضافه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وقت‌های اضافه شاگردان مورینیو با دریافت گل سوم عملکرد ضعیف خود را تکمیل کردند و با شکست در این بازی از لیگ اروپا حذف شدند.

گل‌های این بازی برای تیم دیناموزاگرب را اورسیچ ۳ بار و در دقایق ۶۲، ۸۳ و ۱۰۶ به ثمر رساند.

آرسنال صفر - المپیاکوس یک

این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم مهمان المپیاکوس به اتمام رسید، اما تیم لندنی به علت پیروزی ۳ بر یک در بازی رفت توانست در مجموع با پیروزی ۳ بر ۲ به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا صعود کند.

تک گل این بازی را یوس العربی در دقیقه ۵۱ برای تیم المپیاکوس به ثمر رساند.

نتایج سایر دیدار‌های این مرحله:

رم ۲ - شاختار دونتسک یک مولده ۲ - گرانادا یک

بیشتر بخوانید 

نامزد‌های بهترین بازیکن و بهترین گل لیگ قهرمانان اروپا معرفی شدند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ اروپا تاتنهام انگلیس آرسنال تیم دیناموزاگرب بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۹۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو برای گفتگو در مورد دوران حضورش در رم نشریه تلگراف را انتخاب کرده است. این مربی پرتغالی در زمستان گذشته از سمتش برکنار شد تا دانیله ده‌‌روسی به عنوان جانشین او انتخاب شود.

رم با حضور مورینیو در اولین سال حضورش به قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا رسید و در دومین سال به فینال لیگ اروپا صعود کرد اما در دستیابی به جام ناکام ماند.

در واقع، در میان شایعات مختلف مطرح شده، او بر احتمالی که پس از شکست در فینال لیگ اروپا مقابل سویا به وجود آمده بود، تمرکز کرد و تایید کرد که همه خواستار جدایی این مربی از رم بودند.

مورینیو درمورد وضعیتش برای ادامه همکاری با رم پس از باخت در فینال لیگ اروپا گفت:"دوستانم، خانواده‌ام، حتی ایجنتم به من گفتند که بعد از فینال لیگ اروپا رم را ترک کنم. اما فشار باشگاه را از نقطه نظر احساسی حس کردم و ادامه دادم. من نیمکت تیم ملی پرتغال و همچنین پیشنهاد بسیار راحت عربستان را برای ماندن در رم، رد کردم."

او با اشاره به تصمیمش برای آینده گفت:"من هنوز یک دوران طولانی در پیش دارم. من 61 ساله هستم، اینطور نیست که در 65 سالگی کارم را تمام کنم... مسئله من باشگاه نیست. تنها چیزی که می‌خواهم این است که اهداف به موقع توسط همه طرف‌ها مشخص شود. مثلا نمی‌توانم به باشگاهی بروم که فقط به خاطر سابقه‌ام، هدفش کسب عنوان باشد. تنها چیزی که می‌خواهم این است که صادق باشند."

دیگر خبرها

  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • گزارش زنده: ملوان ۰-۰ سایپا
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم