Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت لااسلام صفاهانی گفت: تلاش همه جانبه و کارهای نو و جوان پسند زمینه جذب جوانان به مساجد است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام « صفاهانی » در دیدار با مدیر ستاد کانون های مساجد استان مرکزی و رابطین کانون های این شهرستان که به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد مبارک شعبانیه گفت: کانون های مساجد در راستای تبیین فرهنگ دینی و اهل بیت(ع) و ترویج این فرهنگ در بین نسل جوان و نوجوان تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه شهرستان خنداب، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد با فعالیت های فرهنگی خود در راستای اعتلای فرهنگ دینی تلاش می کنند و این تلاش ها بسیار ستودنی است.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از قصورات ما در سال های گذشته مغفول ماندن از فعالیت های مساجد است، بیان کرد: مساجد پایگاه اصلی مسلمانان هستند و ما باید به این پایگاه های دینی و فرهنگی اهمیت بسیار بدهیم.

 

این مقام مسئول به طرح ملی ایران قوی اشاره کرد و گفت: این طرح کانون ها، به علت حضور نوجوانان و جوانان بسیار می تواند موثر باشد.

 

امام جمعه شهرستان خنداب اضافه کرد: امیدواریم با تلاش همه جانبه مساجد شاهد رونق بیش از پیش بوده و با کارهای نو و جذاب و هنری بتوانند نوجوانان و جوانان را به مسجد جذب کنند.

 

در ادامه این جلسه حجت الاسلام «مصطفی ذوالفقاری» به ارائه گزارشی از فعالیت کانون های مساجد استان مرکزی پرداخت و گفت: کانون های مساجد استان زخمات بسیاری در راستای فعالیت در سامانه بچه های مسجدکشیدند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به معرفی ستاد کانون های فرهنگی پرداخت و افزود: کانون های مساجد بازوان توانمند ائمه جماعات در مساجد هستند.

 

در پایان این دیدار از رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خنداب به مناسبت سالروز تاسیس کانون های مساجد تقدیر شد.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان مرکزی اراک کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مساجد استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۹۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی

مدیر کل شیلات هرمزگان در دیداری با فرماندار جاسک در راستای ارتقای تعامل و همکاری و رفع موانع تولیدات شیلاتی در این شهرستان، گفت: پنج هزار صیاد در این شهرستان فعالیت دارند و فعالیت های شیلاتی به عنوان محورهای توسعه جاسک حائز اهمیت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جاسک، مدیرکل شیلات هرمزگان با بیان اینکه شهرستان جاسک با نزدیک به 900 شناور صیادی و بیش از پنچ هزار نفر صیاد نقش اساسی در صید و صیادی استان هرمزگان دارد، گفت: این شهرستان سهم قابل توجهی از صید و صیادی هرمزگان را به خود اختصاص داده است.

مسعود بارانی با اشاره به استقبال از سرمایه گذاران حوزه شیلات افزود: با توجه به تعاملات خوب و سازنده بین مجموعه شیلات هرمزگان و فرمانداری شهرستان جاسک آینده خوبی برای فعالیت های شیلاتی این شهرستان پیش بینی می شود.

وی با اشاره به شکوفایی و پیشرفت در تمام زمینه های شیلاتی در این شهرستان گفت: ایجاد اشتعال زایی، افزایش درآمد ساحل نشینان، ارزآوری و گسترش صنعت در بخش های آبزی‌پروری و صادرات از مهمترین برنامه های شیلات هرمزگان در این منطقه است.

مدیرکل شیلات هرمزگان با بیان اینکه شیلات محور سرمایه گذاری و توسعه استان است گفت: این مهم نیازمند توجه و حمایت همه جانبه از فعالیت ها و ظرفیت های شیلات هرمزگان در سطح ملی و استانی است.

ضرورت جذب سرمایه‌گذار توانمند و بومی

فرماندار شهرستان جاسک نیز با اشاره اینکه شهرستان جاسک ظرفیت مناسبی برای توسعه شیلاتی دارد گفت: شیلات هرمزگان با انجام فعالیت های آبزی پروی، صیادی،صنعتی و... نقش مهمی در توسعه این شهرستان دارد.

مهرانی همچنین با بیان اینکه شهرستان جاسک ظرفیت خوبی برای تبدیل به قطب شیلاتی دارد تصریح کرد: باید در راستای تحقق شعار سال از ظرفیت های شیلاتی استان با جذب سرمایه‌گذار توانمند و بومی، حمایت از صید اصولی و پایدار و ارتقای تولیدات شیلاتی حداکثر استفاده را ببریم.

وی تاکید کرد: نگاه ویژه به شیلات و توجه داشتن به مباحث اشتغال ساحل نشینان در شهرستان بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند