Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@12:58:56 GMT

برگزاری بیش از ۵ هزار برنامه شاخص فرهنگی در سال جاری

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۹۶۹۰

برگزاری بیش از ۵ هزار برنامه شاخص فرهنگی در سال جاری

کریمی از برگزاری بیش از ۵ هزار برنامه شاخص فرهنگی در ایام ۴۰ سالگی دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، « غلامرضا کریمی» در آخرین نشست ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان مرکزی در سال ۹۹ضمن تقدیر از همدلی و همراهی دستاندرکاران و برگزار کنندگان برنامه ها گفت: دفاع مقدس سند افتخار ملت ایران است و باید بیش از پیش به آن پرداخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: امسال با قرار گرفتن در چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان مرکزی برنامه های بسیار خوب و اثرگذاری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد و فضای استان مرکزی در طول یکسال بار دیگر معطر به شهدا و دفاع مقدس شد.

 

وی با اشاره به اینکه از سوم خرداد ماه سال ۹۹ همزمان با آغاز 40 سالگی دفاع مقدس تا کنون برنامه های خوبی در راستایی تبیین فرهنگ دفاع مقدس انجام شده است، اضافه کرد: برنامه های ستاد چهل سالگی با مشارکت همه جانبه دستگاه ها و نهادها برگزار شد که موفقیت های چشمگیری را به دنبال داشت.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه در طی این چهل هفته مناسبت های مختلفی پیش رو بود که در طی آن برنامه های مختلفی برگزار شد، ادامه داد: در این برنامه ها در ابعاد مختلف برای اقشار مردم فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس تبیین شد که بیش از ۵ هزار برنامه شاخص فرهنگی در طول چهل هفته برگزار شد.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ با توجه به قرار گرفتن در چهل و یکمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس برنامه های شاخص و متنوعی در نظر گرفته شده است، گفت: این برنامه ها با محوریت کنگره شهدای استان مرکزی انجام خواهد شد.

 

کریمی ضمن تقدیر از زحمات دستگاه ها، نهادها، موسسه ها، رسانه ها و کلیه کسانی که در طول یک سال گذشته برای باشکوه تر برگزار شدن برنامه های ستاد چهل سالگی استان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با این ستاد همکاری داشتند  افزود: دعوت می کنیم در سال آینده ما را در این راستا یاری دهند تا بتوانیم رسالت خود را در قبال فرهنگ دفاع مقدس به درستی به جا آوریم.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی دفاع مقدس استان مرکزی دفاع مقدس برنامه ها برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۹۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امام جمعه شهر مبارکه در این مراسم گفت: خانواده‌های معظم شهدا الگوی بی نظیری برای ملت هستند و توانستند ‏درس بزرگ صبر و فداکاری را برای همه ما به ارمغان بیاورند‎ و عزت امروز کشور مرهون ایثار و مجاهدت و فداکاری شهدا و ایثارگران و ‏خانواده‌های آنان است‎. ‎
حجت الاسلام سید مهدی موسوی افزود: پدران و مادران شهدا با تربیت فرزندانی شجاع و دلیر، در زمان ۸ سال دفاع مقدس، جان برکف در جبهه‌ها حاضر شدند و از آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی دفاع کردند.
مرحوم ضیایی، ۱۸ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ در سن ۸۴ سالگی به فرزندان شهیدش پیوست.
شهید مجید ضیائی درسن ۱۲ سالگی در تظاهرات پیش از انقلاب به دست نیرو‌های پهلوی همچنین اصغر ضیایی برادر این شهید بزرگوار ۱۲ شهریور سال ۶۰ در ۱۶ سالگی در جنوب کرخه، خدابخش ضیایی، نیمه آذر سال ۶۰ در ۱۸ سالگی در عملیات طریق القدس و محمدرضا ضیایی، ۱۱ آبان سال ۶۱ در عملیات محرم در محور عین خوش در ۱۴ سالگی به شهادت رسیدند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • دزفول، دارای خاستگاه فرهنگی و تمدنی عمیق
  • برگزاری گردهمایی و پیاده‌روی با هدف افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی نسبت به اختلال طیف اوتیسم
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • دزفول خاستگاه فرهنگی و تمدنی عمیقی در پیشینه خود دارد
  • استقبال از ۲ شهید گمنام در فرودگاه کرمان
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس