Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی آغاز فاز نخست کارآزمایی بالینی واکسن مقابله با کرونا با نام فخرا را به وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تبریک گفت.

در ابتدای این پیام آمده است:

تلاش‌های سازمان پژوهش‌های نوین دفاعی با راهبری شهید عزیزمان فخری زاده به ثمر نشست و توان علمی نیرو‌های مسلح با روحیه جهادی و بسیجی وار توانست بر یک چالش سخت غلبه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اقدامات وزارت دفاع در تولید وخودکفایی صنعتی پدافند غیرعامل کشور ستودنی است. بدون شک این موفقیت بزرگ که صرفا افراد مطلع و منصف عظمت آن را درک و ستایش می‌کنند در آینده نزدیک می‌تواند موجبات تحول شگرف در توان دفاعی کشور در برابر تهدیدات زیستی را پدید آورد.

قطعا همان گونه که توان موشکی تامین‌کننده امنیت است توان تولید واکسن به عنوان مهمترین مولفه دفاع زیستی نیز ارتقا دهنده بازدارندگی ایران اسلامی در برابر تهدیدات نوین است.

در بخش پایانی این پیام خطاب به وزیر دفاع آمده است: ضمن گرامی‌داشت مقام شامخ شهدای مدافع سلامت و شهید والا مقام دکتر فخری‌زاده به جنابعالی و تلاش‌گران سازمان سپند خداقوت گفته و از خداوند منان برای همه مجاهدان گمنام در مسیر ارتقای بازدارندگی کشور در برابر تهدیدات نوین عزت مسئلت می‌کنم.

بیشتر بخوانید

امضای نامه همکاری بین همراه اول و دانشگاه خاتم الانبیاء (ص)

انتظار داریم همچون گذشته تدابیر جنابعالی در تقویت بخش‌های پدافند زیستی، پدافند پرتوی و پدافند شیمیایی این سازمان را در راه اجرایی کردن راهبرد‌های فرماندهی معظم کل قوا یاری رساند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار جلالی پدافندغیرعامل محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.

متن پیام رئیس‌جمهور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم.

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد. برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی - رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها