Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترازوی وزنه‌برداری از روزی که کیانوش رستمی تصمیم گرفت بدون تن دادن به برنامه‌های فدراسیون و اردوی تیم ملی دوره قهرمانی‌اش را ادامه دهد، میزان بودنش را از دست داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کیانوش رستمی برای خودش در کرمانشاه تمرین می‌کند، البته این اصلا تازگی ندارد، حکایت چند ساله وزنه‌برداری و قهرمان المپیک 2016 ریو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیانوش که به تازگی تصمیم گرفته در مسابقات قهرمانی آسیا یک دسته بالاتر وزنه بزند، طبق روال سال‌های اخیر که صحبتش با مسئولان، مردم، کادرفنی تیم ملی و فدراسیون وزنه‌برداری و... همه از طریق صفحه مجازی‌اش در اینستاگرام بوده، نسبت به حساسیت فدراسیون وزنه‌برداری درخصوص انجام تست دوپینگ واکنش نشان داده و مدعی شده این حساسیت‌ها و احضار شبانه به تهران برای انجام تست دوپینگ صرفا برای اوست و بعدا متوجه شده  که برخی‌های دیگر (که ظاهرا منظورش سهراب مرادی است)، با بهانه‌های واهی از انجام تست سر موعد سر باز زده‌اند!

کیانوش رستمی هم به این خاطر که عدم حضورش در تهران در موعد مقرر، به منزله انصراف از مسابقات آسیایی و دوپینگ خواهد بود، آمده و تست داده، درحالیکه او ادعا می‌کند، انجام تست برخی از دوستان به آینده موکول شده و گویی برای آنها امتیاز خاصی قائلند.

حتی اگر فرض را بر این بگذاریم که کیانوش رستمی درست می‌گوید و احساسی که او نسبت به امتیاز خاص فدراسیون وزنه‌برداری برای برخی دوستانِ وزنه‌بردار دارد، جای کتمان ندارد، اما باز هم هیچ حقی نمی‌توانیم برای گلایه وزنه‌برداری در نظر بگیریم که سال‌هاست راه خود را می‌رود و هرگز تن به تمرینات اردویی و زندگی اردویی نمی‌دهد.

اگر به واقع امتیاز خاصی هم در میان باشد، باید برای قهرمانان خاص باشد، قهرمان بانظمی که زیر نظر کادرفنی تیم ملی مانند یک سرباز عمل می‌کند.

چیزی که کیانوش رستمی سال‌هاست از آن فاصله گرفته و هرگز سرباز تیم ملی نبوده است. او خودش تصمیم می‌گیرد به کدام مسابقه برود، چه وزنه‌ای را انتخاب کند، کجا به تمرین بپردازد و خیلی کارهای دیگر. او از عبارت جالبی در کنایه‌هایش به فدراسیون درخصوص تست دوپینگ استفاده کرده، «ترازوی وزنه برداری میزان نیست»؛ شاید این درست ترین حرفی باشد که او در این سال‌ها گفته است.

بله آقای رستمی! ترازوی وزنه‌برداری زمانی که شما تصمیم اعلام کردید کادرفنی تیم ملی را قبول ندارید و تصمیم گرفتید به تنهایی و با برنامه ریزی خودتان در تیم ملی کار کنید، میزان نبوده، زمانی که فدراسیون وزنه‌برداری تصمیمات شما را قبول کرد و شما در ابتدا مدال المپیک گرفتید و همین مدال مجوز ادامه مسیر غلط تان شد، این ترازو میزان بودنش را از دست داد.

کسب مدال از مسیر غلط همان وقت هم مورد پذیرش کارشناسان نبود، حالا هم نیست. کاش همان وقت‌ها که می‌خواستید در مسیر غلط قرار بگیرید، با شما مقابله می‌شد و این ترازو میزان می‌ماند.

باقری: ضربه به وزنه‌برداری از عدم انجام تست یا دیرکرد جواب‌ها بود/ در موقعیت حساسی هستیمآغاز اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان



انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کیانوش رستمی وزنه برداری کیانوش رستمی وزنه برداری فدراسیون وزنه برداری ترازوی وزنه برداری کیانوش رستمی انجام تست تیم ملی سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنای اقتصاد کشور به دست کارگران ساخته می‌شود

امام جمعه شهر سنندج گفت: تقویت اقتصاد کشور به دست کارگران صورت می‌گیرد و کارگر پایه و بنای اقتصاد یک کشور را می‌سازد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: سنندج مرکز علم و عرفان بوده و از گذشته تا کنون بزرگان زیادی را در دل خود پرورش داده است.

وی افزود: نام و یاد آرمان بنفشی جوان فداکار سنندجی را گرامی می‌داریم که با نثار جان خود موجب نجات جان ۴ نفر دیگر شد که برای او علو درجات و برای خانواده‌اش صبر مسئلت می‌کنیم.

امام جمعه سنندج با اشاره به فرا رسیدن هفته کار و کارگر گفت: تقویت اقتصاد کشور به دست کارگران صورت می‌گیرد و کارگر پایه و بنای اقتصاد یک کشور را می‌سازد؛ بر اساس حدیثی از پیامبر اکرم (ص)، تا عرق کارگر خشک نشده باید مزد او را پرداخت کرد که امیدواریم کارفرمایان نیز حق و حقوق کارگران را به خوبی ادا کنند.

وی در ادامه سخنان خود به ۵ اصل مهم در توسعه کشور اشاره کرد و افزود: امنیت کشور، امنیت معیشت مردم، اجرای عدالت در همه عرصه‌ها، رسیدگی به مسکن محرومان و ایجاد اشتغال برای جوانان از جمله مطالباتی است که باید همواره مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه سنندج با اشاره به وضعیت کنونی غزه به‌عنوان مسئله اول دنیای اسلام، تصریح کرد: جنایات رژیم خون‌ریز و انسان‌کش صهیونیستی تمامی ندارد و ما همچنان شاهد بی‌تفاوتی و سکوت کشورها و مجامع بین‌المللی هستیم.

ماموستا رستمی اضافه کرد: در مدت ۲۰۰ روز جنگ غزه، ۳۴۱۸۳ نفر شهید شده‌اند که ۱۴۷۷۸ نفر از آن‌ها کودک، ۹۷۵۲ نفر زن، ۴۸۵ نفر کادر درمان و ۱۴۰ نفر خبرنگار بوده‌اند.

وی ادامه داد: در این مدت ۲ میلیون نفر از سرزمین خود آواره و ۱۸۱ ساختمان دولتی، ۱۰۳ مدرسه، ۳۳۹ مسجد، ۸۶ هزار خانه، ۳۲ بیمارستان و ۵۳ مرکز بهداشتی و درمانی ویران شده‌اند که این درندگی رژیم سفاک صهیونیستی را نشان می‌دهد.

ماموستا رستمی، سکوت سازمان‌های بین‌المللی مدافع حقوق بشر را در مورد جنایت غزه غیرقابل قبول دانست و خواستار اتمام هرچه سریع‌تر جنگ و خونریزی در این سرزمین شد.

کد خبر 748075

دیگر خبرها

  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • ورود سامانه بارشی به استان ایلام از سه‌شنبه
  • نماز جمعه سنندج
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش
  • بنای اقتصاد کشور به دست کارگران ساخته می‌شود