Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس بیات سرمدی مدیرکل نگهداری و ساخت آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با تاکید بر اینکه باید پرداخت عوارض به موقع از طرف کاربران انجام شود چرا که این عدم پرداخت عوارض باعث اعتراض بسیاری از سرمایه‌گذاران می شود، گفت:  دولت به سرمایه‌گذاران تعهد داده است که سرمایه آنها در بازه زمانی مشخصی بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیات ادامه داد:  ۱۵ درصد از بازگشت سرمایه ها  صرف سرویس و نگهداری آزادراه‌ها می‌شود؛ بنابراین  اگر پرداخت عوارض  به موقع انجام نشود  ۱۵ درصد سرویس رسانی کمتر می‌شود و این لطمه در نهایت به خود مردم باز می‌گردد.

مدیر کل آزادراه های کشور بیان کرد: با افزایش هزینه‌های نگهداری آزادراه ها از جمله اجاره  لودر و یا تعمیر و نگهداری آن ها، بسیاری از پیمانکاران و سرمایه گذاران با مشکل مواجه شده اند بنابراین اگر مردم صادقانه در این حوزه همکاری نکنند  نحوه دریافت عوارض در آزاده‌ها  همانند سال های گذشته  به صورت دستی می شود و ما  شاهد ترافیک های سنگین، افزایش مصرف سوخت و آلودگی هوا خواهیم بود.

بیشتر بخوانید

ثبت جریمه عوارض آزادراه ۴۸ ساعت پس از دریافت پیامک

او ادامه داد:  هم اکنون برای پرداخت عوارض از سوی کاربران ۷ روز در نظر گرفته ایم و امیدواریم در این روز کاربران بتوانند عوارض خود را پرداخت کنند چراکه تعهدی است که دولت به سرمایه‌گذاران داده و باید به مرحله اجرایی برسد.

مدیر کل آزادراه های کشور اظهار کرد: به طور معمول در کنار آزادراه‌ها بزرگراه‌هایی هم توسط دولت ساخته شده و کاربرانی که تمایل ندارند عوارض پرداخت کنند و یا از خدمات آزادراه‌ها استفاده کنند، می‌توانند از بزرگراه‌ها و یا جاده های اصلی تردد کنند. به طور مثال در کنار آزادراه تهران_ قم، جاده قدیم وجود دارد و در کنار آزادراه تهران-کرج هم جاده قدیم وجود دارد و مردم می‌توانند  از این مسیرها  برای تردد استفاده کنند. بنابراین استفاده از آن ها به صورت کاملا اختیاری است و اگر مردم تمایل ندارند  عوارض پرداخت کنند می توانند از این آزادراه ها استفاده کنند.

بیات سرمدی  با بیان اینکه درصد قابل توجهی از مشکلاتی که در حوزه پرداخت عوارض داشتیم حذف شده است، گفت: برخی از این مشکلات باز می‌گردد به زمان کمی که کاربران آزادراهی داشتند که ظرف ۴۸ ساعت باید عوارض را پرداخت می‌کردند بنابراین زمان تعیین شده  در اتاق بانکی ما برای تراکنش‌های موجود در برخی مواقع با مشکل مواجه می‌شد‌.

او در پایان گفت: بنابراین این مشکل برای برخی از کاربران ایجاد می‌شد و البته درصدی که این مشکل را داشتند به گونه ای بود  که هم از کیف پول آنها پول کسر می‌شد و هم جریمه می‌شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عوارض آزادراه وزارت راه وشهرسازی سرمایه گذاران پرداخت عوارض آزادراه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ

یتنا - واتس‌اپ در جدیدترین بروزرسانی خود قصد دارد امکان به اشتراک‌گذاری فایل بدون اتصال به اینترنت را برای کاربران خود فعال کند.
گزارش‌های فنی حاکی از آن است که اپلیکیشن واتس‌اپ در حال حاضر مشغول آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به اتصال به اینترنت، فایل‌ها را به اشتراک بگذارند.

واتس‌اپ در جدیدترین بروزرسانی خود قصد دارد امکان به اشتراک‌گذاری فایل بدون اتصال به اینترنت را برای کاربران خود فعال کند. به این معنی که کاربر می‌تواند برای هر مخاطبی که در اپلیکیشن قرار دارد، بدون نیاز به اینترنت فیلم و عکس ارسال کند.

وب‌سایت WABetaInfo که متخصص در پیگیری و افشای اخبار واتس‌اپ است، گفت که این ویژگی جدید «افراد نزدیک» نام دارد و کار آن به ارسال داده‌ها از طریق شبکه‌های بلوتوث مانند قابلیت ارسال سریع در دستگاه‌های اندروید یا ویژگی AirDrop در دستگاه‌های اپل مرتبط است.

برای بهره‌مندی از این قابلیت، باید آخرین نسخه آزمایشی واتس‌اپ را دانلود کرده و تنظیمات را تغییر دهید تا اپلیکیشن به فایل‌های موجود در دستگاه، موقعیت جغرافیایی و بلوتوث شما دسترسی داشته باشد.

به گفته WABetaInfo، روند ارسال داده‌ها از طریق ویژگی جدید رمزگذاری خواهد شد و گیرنده داده‌ها شماره تلفن فرستنده را برای حفظ حریم خصوصی نشان نمی‌دهد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد ؟
  • بلای وحشتناکی که یک قرص به ظاهر ساده بر سرتان می‌آورد
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • ساخت یک بزرگراه جدید در تهران
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد؟
  • بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه