Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص بورس و اوراق بهادار در هفته اخیر با رشد بیش از ۱۰۰ هزار واحدی به کانال یک میلیون و ۳۰۷ هزار واحدی بازگشت.

خبرگزاری میزان - بررسی روند هفتگی شاخص بورس و اوراق بهادار حاکی از آن است که بازار سرمایه این هفته با روند مثبتی همراه بود و هیچ روز منفی را به ثبت نرسانده است.

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت کار خود را از کانال یک میلیون و ۲۰۶ هزار واحدی آغاز کرد وبا رشد بیش از ۱۰۰ هزار واحدی در هفته اخیر به کانال یک میلیون و ۳۰۷ هزار واحدی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: شاخص ۸ هزار واحد ریخت

شاخص کل بورس و اوراق بهادار در روز شنبه ۲۳ اسفندماه با رشد بیش از ۲۲ هزار واحدی روبرو شد و به کانال یک میلیون و ۲۲۹ هزار واحدی رسید و فرابورس رشد ۱۱۶ واحدی را تجربه کرد و به کانال ۱۷ هزار و ۱۹۸ واحد رسید.

در دومین روز هفته مورخ ۲۴ اسفند ۹۹ شاخص بورس و اوراق بهادار همچنان مثبت بود و با رشد ۱۵ هزار و ۷۶۳ واحدی به کانال یک میلیون و ۲۴۵ هزار واحدی صعود کرد و فرابورس به رشد ۷۳ واحدی قانع شد.

شاخص بورس در سومین روز هفته نیز روند مثبت خود را حفظ کرد و با رشد ۹ هزار واحدی کانال یک میلیون و ۲۵۴ هزار واحدی را فتح کرد و فرابورس با رشد ۱۹۸ واحدی به کانال ۱۷ هزار و ۴۷۰ واحدی رسید.

شاخص برای چهارمین روز متوالی در تاریخ ۲۷ اسفند ۹۹ سبز باقی ماند و با رشد ۳۶ هزار واحدی به کانال یک میلیون و ۲۹۰ هزار واحدی رسید و فرابورس با ۳۵۷ واحد رشد به کانال ۱۷ هزار و ۸۲۷ واحدی دست یافت.

روز چهارشنبه مورخ ۲۷ اسفند ۹۹ شاخص بورس روند مثبت خود را ادامه داد و با رشد ۱۷ هزار واحدی به کانال یک میلیون و ۳۰۷ هزار واحدی رسید و فرابورس رشد ۱۶۲ واحدی را به ثبت رساند.

به طور کلی شاخص آخرین هفته سال ۹۹ را با روند مثبت پشت سر گذاشت و روند صعودی آن بدون اُفت از اول تا پایان هفته ادامه یافت.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی بازار سرمایه شاخص بورس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی بازار سرمایه شاخص بورس واحدی به کانال یک میلیون بورس و اوراق بهادار هزار واحدی رسید روند مثبت شاخص بورس ۱۷ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) با ریزش ۳۳۹.۵۴ واحدی به ۲,۲۸۰,۷۳۲.۲۴ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۳۹۸.۸۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۶۲۲.۸۷۶ میلیارد سهم بود که طی ۳۶,۲۹۰ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۴,۸۲۹.۵۵۴ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۸۰۲,۵۶۹.۰۲۷ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6092751 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش ۴۶ واحدی شاخص کل
  • کاهش ۴۶ واحدی شاخص کل بورس
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس امروز ۱۱ اردیبهشت/رشد ۱۲۲۲۶ واحدی
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • افزایش ۵۷۶ واحدی شاخص کل بورس