Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: طرح آرامش بهاری در ۳۵ بقعه شاخص این استان تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ اجرا می‌شود.

او افزود: با توجه به شرایط متغیر شهر‌ها در وضعیت کرونا، اجرای برنامه‌های طرح آرامش بهاری در شهرستان‌ها تابع وضعیت اعلام شده توسط ستاد کرونا در هر یک از وضعیت‌های چهارگانه (آبی‏، زرد‏، نارنجی و قرمز) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان برگزاری مراسم لحظه تحویل سال نو، جشن ولادت حضرت مهدی (عج) و روز جمهوری اسلامی را از جمله برنامه‌های شاخص طرح آرامش بهاری برشمرد و اظهار داشت: ۳۵ مبلغ اعزامی از قم در اجرای این طرح با اداره اوقاف گیلان همکاری می‌کنند.

حجت الاسلام علیزاده یادآور شد: با هدف ایجاد نشاط و طراوت در ایام اعیاد شعبانیه به دلیل عدم امکان حضور مردم در مراسم حضوری در بقاع متبرکه، طبق روال سال گذشته، مراکز افق بقاع متبرکه، کاروان‌های شادی با عنوان نسیم انتظار را در محیط‌های باز مثل خیابان‌ها، میدان‌ها، محلات به حرکت در می‌آورند.

او همچنین به برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع مجری طرح اشاره کرد و گفت: این خیمه‌ها متشکل از غرفه‌های انتظار و مهدویت، مشاوره، کودک و نوجوان و عفاف و حجاب بوده و با بهره‌مندی از مبلغین اعزامی و بومی برپا می‌شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان افزود: با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا، راه اندازی ایستگاه‌های سلامت و بهداشت در بقاع مجری طرح و تعامل با مراکز بهداشت و درمان و بسیج جامعه پزشکی، هلال احمر و مجمع خیرین سلامت و انجام ویزیت رایگان در طول طرح و اهداء ماسک و مایع ضدعفونی در بقاع مجری طرح آرامش بهاری انجام می‌شود.

حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد: در شهرستان‌هایی که امکان حضور جمعیت در بقاع متبرکه به صلاحدید ستاد کرونای هر شهرستان وجود ندارد، نسبت به اجرا و پخش برنامه از طریق فضای مجازی اقدام می‌شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه طرح آرامش بهاری نوروز ۱۴۰۰ طرح آرامش بهاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده

حسن صیاد زمردی افزود: طبق قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده فعالان اقتصادی مشمول این قانون که باید تا پایان فروردین ماه مالیات و عوارض متعلق را پرداخت می‌کردند، سازمان امور مالیاتی اقدام به تهیه اظهار نامه پیش فرض کرده و با توجه به این طرح مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه تا ۲۲ اردیبهشت تمدید شد.
سرپرست اداره کل امور مالیاتی گیلان افزود: افرادی که با استفاده از این فرصت مالیات و عوارض خود را پرداخت کنند می‌توانند از تسهیلات بخشودگی ۱۰۰ درصدی این جرائم برخوردار شوند.

 صیاد زمردی همچنین به ارسال فهرست معاملاتی اشاره و تصریح کرد: مهلت تکمیل فهرست معاملات موضوع ماده ۱۶۹ مالیات‌های مستقیم نیز تا ۲۶ اردیبهشت تمدید شده است و فعالان اقتصادی می‌توانند با مراجعه به سایت my.tax.gov.ir فهرست معاملاتی خود را تکمیل و ارسال کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • ثبت وقف جدید ۲۰۰ میلیاردی در کاشان
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد