Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:30:24 GMT

دلیل منتفی شدن انتقال امین قاسمی نژاد به استقلال

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۰۲۵۸

دلیل منتفی شدن انتقال امین قاسمی نژاد به استقلال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه استقلال، با وجود فراهم شدن مبلغ مد نظر باشگاه پدیده جهت صدور رضایت نامه امین قاسمی نژاد در قالب چک، مسئولان این باشگاه حاضر نشدند این چک‌ها را دریافت کنند تا انتقال قاسمی‌نژاد انجام نشود.

این اتفاق درحالی رخ می‌دهد که چک‌ها در تاریخ مدنظر مسئولان پدیده و با هماهنگی آنان تنظیم شده بود و مسئولان این باشگاه قرار بود در ساعات پایانی روز پنجشنبه این چک‌ها را تحویل بگیرند که در نهایت از دریافت این چک‌ها امتناع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اتفاقات رخ داده، به نظر می‌رسد باشگاه پدیده از این انتقال منصرف شده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، امین قاسمی نژاد بازیکنی بود که فرهاد مجیدی از وی به عنوان تنها بازیکن در لیستش برای خرید در نقل و انتقالات زمستانی نام برده بود.

کد خبر 5172950

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تيم فوتبال پديده امین قاسمی نژاد تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تنیس روی میز لیگ برتر والیبال کاراته باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان مهدی طارمی کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۰۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد

با منتفی شدن حضور هندی‌ها به عنوان مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،‌ یمن به عنوان مهمان ویژه در این رویداد حاضر خواهد شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ پس از انتشار خبر خبرگزاری تسنیم مبنی بر احتمال منتفی شدن حضوری هندی‌ها در نمایشگاه کتاب تهران،‌ علی رمضانی قائم‌مقام نمایشگاه کتاب تهران در توئیتی نوشت: علی‌رغم تلاش جامعه فرهنگی هند نظر به ادامه محدودیت اتباع این کشور در ایران پس از عملیات «وعده صادق» و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند،‌ حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!