Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:29:24 GMT

راهکار حل مشکلات ۲۱ طرح اقتصادی خراسان رضوی اتخاذ شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۰۳۶۸

راهکار حل مشکلات ۲۱ طرح اقتصادی خراسان رضوی اتخاذ شد

مرتضی اشرفی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زمینه فعالیت این واحدها یا طرحهای اقتصادی تولید انواع خشکبار و حبوبات، کیک و کلوچه، نخ و پارچه، کارتن، وسایل گرمایشی و سرمایشی، مقاطع فولادی، میلگرد، مخزن تحت فشار و مبدلهای حرارتی است.

وی پرورش دام، ارایه خدمات گردشگری و تفریحی، تولید قالبهای تزریقی پلاستیکی، محصولات کانی غیرفلزی و پوشاک، ارایه خدمات ساختمانی، تولید ارز دیجیتال، محصولات پالایشگاهی، تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن، خوراک دام را از دیگر زمینه های فعالیت طرحهای اقتصادی مطرح شده در نشست کارگروه ستاد تسهیل استان برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: برخی از صاحبان این واحدها یا طرحهای اقتصادی درخواست بخشودگی جرایم بدهی های مالیاتی، تقسیط بدهی بانکی، رفع انسداد حساب در بانک و یا دریافت تسهیلات از بانکهای مختلف برای تامین سرمایه در گردش خود را داشتند که با استفاده از بندهای قانونی و جلب نظر مساعد مدیریت امور مالیاتی و برخی بانکهای استان، با درخواست آنان موافقت شد.

وی گفت: سرمایه‌گذار یک طرح گردشکری در شهر شاندیز نیز درخواست تملک زمین و ساخت یک بند آبی برای اجرای طرح خود را داشت که با توجه به گردشگرپذیر بودن آن شهر و توجیه اقتصادی طرح، با این درخواست موافقت شد.

اشرفی افزود: تخصیص آب، تامین ورق فولادی، تمدید کارت بازرگانی، دریافت موافقت اصولی دامپزشکی بدون در نظر گرفتن حریم برای صدور مجوز فعالیت، رفع اختلاف با شهرداری، احداث کارخانه خوراک دام، درخواست زمین برای استقرار در شهرک صنعتی، باز کردن سایت بهین یاب برای پرداخت معوقات از سوی متقاضیان تولید ارز دیجیتال از دیگر درخواستهای سرمایه گذاران طرحهای اقتصادی مطرح شده در کارگروه تسهیل بود که منتج به بررسی بیشتر توسط دستگاه اجرایی مربوطه و یا مکاتبه با تهران برای رفع مشکل شد.

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به موجب مواد الحاقی قانون تسهیل و رفع موانع تولید در سال ۱۳۹۴ در کشور تاسیس شد و پس از آن بنا شد شعب استانی این ستاد نیز در سراسر کشور به ریاست استاندار مشکلات تولید کنندگان کشور را بررسی کنند.

طبق قانون این ستاد می‌تواند با بررسی وضعیت مجموعه‌های تولیدی با درخواست تقسیط و امهال وام‌های دریافتی آن مجموعه موافقت و دستور لازم را در این خصوص به بانک‌ها اعلام کند ضمن این که مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و شعب استانی آن لازم الاجراست.  

برچسب‌ها تسهیلات بانکی مشهد جهش تولید شرکت آب منطقه ای ارز دیجیتال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی مشهد جهش تولید تسهیلات بانکی مشهد جهش تولید شرکت آب منطقه ای ارز دیجیتال اخبار کنکور طرحهای اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۰۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت

سعید خسروجردی مدیر جهاد کشاورزی داورزن گفت: سال گذشته افزون بر ۶ میلیون و ۷۴۲ هزار قطعه جوجه ریزی در ۱۲۹ مرغداری فعال این شهرستان برای تولید این میزان گوشت مرغ صورت گرفته بود.

او افزود: تأمین به موقع نهاده‌های مورد نیاز مرغداران شهرستان، از عوامل اقبال این قشر تولید کننده به افزایش جوجه‌ریزی بود که موجب رشد تولید گوشت مرغ و عرضه آن در بازار شد.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن ادامه داد: ظرفیت تولید مرغ گوشتی در داورزن در ۲ سال اخیر با فعال شدن پنج واحد مرغداری با ظرفیت ۳۵ هزار قطعه و ایجاد ۲ واحد مرغداری جدید با ظرفیت ۸۰ هزار قطعه، به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرده است و انتظار می‌رود امسال بیش از ۱۲ هزار و ۸۰۰ تن گوشت مرغ در این شهرستان غربی خراسان تولید شود.

خسروجردی بیان کرد: از سویی بزرگترین مرغداری غرب خراسان با ظرفیت ۱۰۰ هزار قطعه که سال ۱۴۰۱ در شهرستان داورزن پروانه تاسیس گرفته بود اکنون با تکمیل مراحل ساخت و تجهیز، پروانه بهره برداری خود را دریافت کرده است و به زودی با آغاز فعالیت جوجه ریزی، توان تولید مرع این منطقه را افزایش قابل توجهی خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • باید در حوزه تولید و اقتصاد تسهیل‌گر باشیم
  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • تسهیل واگذاری کودکان در شیرخوارگاه مشهد به خانواده‌های متقاضی
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت