Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام ماجدی گفت: مراسم تحویل سال نو با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و برنامه‌هایی همچون اقامه نماز یک شبانه روز برای اموات، در مسجد صاحب الامر(عج) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «احمد ماجدی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم تحویل سال نو با حضور خانواده شهدا و ایثارگران، شنبه، ۳۰ اسفندماه از ساعت 11 تا 14 در مسجد صاحب الامر (عج) (واقع در تهران، خیابان پیروزی، خیابان نبرد شمالی) برگزار می شود، اظهار کرد: قرائت دسته جمعی قرآن و زیارت آل یاسین، تقدیر از خانواده شهدا و جانبازان و اقامه یک شبانه روز نماز برای درگذشتگان مسجدی از برنامه های مسجد صاحب الامر (عج) در این روز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد صاحب الامر (عج) افزود: برنامه های هفتگی و مناسبتی این مسجد بدون وقفه و به صورت منظم در تمام روزهای عید نوروز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و به مناسبت ایام ولادت حضرت ولی عصر (عج) علاوه بر برگزاری مراسم جشن در این مسجد، کاروان خودرویی و موتوری توسط بسیجیان مسجد صاحب الامر (عج) در سطح خیابان نبرد شمالی به جشن و شادی می پردازند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه آخرین نوبت از کمک مومنانه اهالی مسجد صاحب الامر (عج) در سال 1399 شامل توزیع 80 بسته ارزاق میان خانواده های نیازمند است، گفت: هر بسته شامل برنج، چای، قند، شکر، کنسرو تن ماهی، مرغ، گوشت، حبوبات، رشته ماکارانی و خرما است.

 

ماجدی با بیان اینکه ساعت باز بودن مساجد در عید نوروز باید بیشتر از سایر ایام سال باشد، خاطرنشان کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی، نسل جوان فرصت بیشتری برای حضور در مساجد دارند بنابراین ائمه جماعات، بسیجیان، هیئت امنا و سایر فعالان مسجدی باید ویژه برنامه های مفید و موثری برای نوروز 1400 تدارک ببینند.

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجدی ها مراسم تحویل سال نو فعالیت های مسجدی مسجد صاحب الامر برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: از بین بردن فقر تحصیلی بین نسلی از مهم‌ترین گام‌های کمیته امداد در میان خانواده‌های نیازمند است که با پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی دنبال می‌شود. 

وی با بیان اینکه توفیق در این بخش به‌جز با کمک حامیان و خیران محقق نمی‌شود، خواستار توجه بیشتر خانواده‌های برخوردار به این بخش شد. 

وی افزود:حامیان ماهانه و در مناسبت‌های مختلف، کمک‌های خود را به‌صورت مستقیم به‌ حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز می‌کنند. 

وی با اشاره به این‌که معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند، افزود: معلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد ۰۲۳ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام، حمایت از کودکان معنوی خود را برعهده بگیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی