Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@08:22:45 GMT

حذف چشمگیر نقاط حادثه خیز سطح شهر سمنان در سال ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۰۵۲۰

حذف چشمگیر نقاط حادثه خیز سطح شهر سمنان در سال ۹۹

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی حمل و نقل شهرداری سمنان گفت: از مهمترین اقدامات انجام شده توسط سازمان مهندسی ترافیک شهرداری سمنان در سال ۹۹ ، اصلاح هندسی معابر و حذف چشمگیر نقاط حادثه خیز سطح شهر بود.

مسعود میرشریفی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سال ۹۹ نقاط حادثه خیز شهر سمنان از ۲۳ نقطه به شش نقطه کاهش پیدا کرد که این موضوع یکی از اصلی ترین و شاخص ترین دغدغه و اقدامات سازمان مدیریت و مهندسی حمل و نقل شهرداری سمنان در سال جاری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نصب تابلوی هدایت مسیر و علائم افقی و عمودی ترافیکی، خط کشی طولی معابر، خط کشی عابر پیاده و نصب سرعت گیر در سطح شهر سمنان از دیگر اقدامات این سازمان در سال جاری بوده است.

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی حمل و نقل شهرداری سمنان خاطر نشان کرد: خطوط مازاد عابر پیاده در سطح شهر و رفیوژ میانی که در بلوارهای مختلف شهر ایجاد شده بود با توجه به اصلاح هندسی صورت گرفته در سال جاری حذف و امحا شد.

وی افزود: تعداد دوربین‌های ثبت تصاویر در سطح شهر تا پایان سال جاری به ۳۵ الی ۴۰ دوربین رسید و مقدمات کار برای افزایش دوربین‌های ثبت تخلف با مهیا بودن شرایط از شش دوربین به حداقل ۱۴ دوربین در دستور کار سازمان در سال ۱۴۰۰ است.

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی حمل و نقل شهرداری سمنان در ادامه از ایجاد پل و تقاطع غیر همسطح در شهرک روزیه شهر سمنان خبر داد و گفت: مقدمات کار این پل و تقاطع صورت گرفته و مطالعات فاز یک و دو که در مسیر سمنان به مهدیشهر و شهمیرزاد است نیز انجام شده است.

وی با اشاره به محدودیت‌های منع تردد در سطح شهر سمنان در ایام نوروز، اظهار کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۰ اگر محدودیت منع تردد برای شهر سمنان وجود داشته باشد، دوربین‌های ثبت تخلف از ساعت ۹ شب الی ۴ بامداد خودروهایی که در این ساعات تردد دارند را رصد و با اعلام مشخصات و شماره پلاک آنها به پلیس راهور، اعمال قانون و جریمه خواهند شد.

کد خبر 482148

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نقاط حادثه خيز شهر سمنان شهرداری سمنان مدیریت ترافیک دوربین های ثبت تخلف محدودیت های کرونایی محدودیت تردد نوروز ۱۴۰۰ شهرهاي ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سطح شهر شهر سمنان سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند

به گزارش خبرنگار مهر، محمود پور داوودی صبح سه شنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان دیلم اظهار داشت: بازدید های میدانی کمیته فنی شورای ترافیک شهرستان دیلم از نقاط حادثه خیز باید به صورت مستمر انجام و در خصوص اتخاذ تصمیم و اعلام به دبیرخانه شورای ترافیک شهرستان و استان اقدام شود.

معاون عمرانی فرماندار دیلم با اشاره به اینکه راهداری بایدنسبت به بهسازی و اصلاح خاکریزی دهانه پل ها در سطح محورهای برون شهری شهرستان در اسرع وقت اقدام کند، افزود: توسعه‌، بهسازی و آشکارسازی محورهای برون شهری با نصب سرعتکاه و نصب چراغ های چشم گربه ای در اولویت قرار گیرد.

دبیر شورای ترافیک شهرستان دیلم بیان کرد: شهرداری های دیلم و امام حسن نسبت به نصب بنر اطلاع رسانی و تبلیغاتی در سطح شهر و همچنین در فضای مجازی با موضوع ایمنی موتورسواران در نهادینه شدن و فرهنگ‌سازی این موضوع تسریع کنند و نسبت به رفع نقاط حادثه خیز که توسط پلیس راهور اعلام شده در اسرع وقت اقدام کنند.

کد خبر 6092708

دیگر خبرها

  • موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز استان خوزستان
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت