Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران از تداوم طرح «جمع‌آوری معتادان متجاهر» در ایام نوروز سال ۱۴۰۰ خبر داد.

مصطفی هادیزاده، با بیان اینکه در حال حاضر ۱۴ هزار مددجو در مراکز ماده ۱۶ نگهداری و درمان می‌شوند، اظهار کرد: برای ایام نوروز ظرفیت ۲۰۰۰ نفره‌ای پیش‌بینی شده است که پلیس در سطح استان نسبت به جمع‌آوری معتادان متجاهر اقدام کند و هماهنگی‌های آن در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پلیس به طور مستمر از این هفته نسبت به جمع‌آوری معتادان متجاهر اقدام می‌کند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران در ادامه درباره وضعیت مراکز نگهداری معتادان متجاهر ویژه زنان نیز توضیحاتی ارائه کرد و گفت: کمبود ظرفیت ویژه معتادان زن در مراکز نگهداری همچنان در سطح استان وجود دارد اما تلاش ما بر این بوده افرادی که دارای شرایط بسیار حادی هستند در مراکز نگهداری شوند.

هادیزاده در ادامه باتوجه به ویروس جهش یافته، درباره نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز بیان کرد: پروتکل‌های بهداشتی را با دقت بیشتر (رعایت قرنطینه ۱۴ روزه و دیگر موارد بهداشتی) اجرا می‌کنیم./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جمع آوری معتادان متجاهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۰۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری از جمع آوری فرآورده روغن تفاله زیتون پالایش شده مخلوط با روغن زیتون بکر با نام تجارتی «سابرسو» در مراکز عرضه سطح استان که غیر قابل مصرف انسانی است خبر داد.

 مهدی پژوهش ۱۱ اردیبهشت در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: طبق استاندارد ملی ایران به شماره ۱۴۴۶ با عنوان «انواع روغن زیتون خوراکی- ویژگی‌ها و روش‌های آزمون»، مخلوط روغن تفاله زیتون پالایش شده با انواع روغن زیتون بکر، قابلیت مصرف خوراک انسان را ندارد.

مدیرکل استاندارد استان افزود: مطابق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد ایران هرگاه اجرای استاندارد در مورد کالاهایی اجباری اعلام شود، تولید، تمرکز، ‌توزیع و فروش کالاهای مشمول اجرای اجباری استاندارد با کیفیت پایین‌تر از استاندارد یا بدون علامت استاندارد ایران ممنوع است.

وی تصریح کرد: فرآورده روغن تفاله زیتون پالایش شده مخلوط با روغن زیتون بکر با نام تجارتی «سابرسو» در مراکز عرضه سطح استان که غیر قابل مصرف انسانی بود جمع‌آوری شد.

پژهش در پایان از عموم هم استانی‌ها خواست که در صورت مشاهده کالاهای فاقد علامت استاندارد در مراکز عرضه استان، مشخصات کالا را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به سازمان ملی استاندارد ایران اطلاع دهند تا بازرسان و کارشناسان استاندارد ضمن بازرسی، نسبت به جمع آوری آنها اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ادامه دارد
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران