Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-05@02:03:28 GMT

مدافع استقلالی در آستانه انتقال به یونان

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۰۶۲۵

مدافع استقلالی در آستانه انتقال به یونان

به گزارش همشهری آنلاین سایت خبری باشگاه آاِک آتن اعلام کرد، مذاکره رسمی این باشگاه برای خرید مجید حسینی، بازیکن ایرانی و ۲۴ ساله که هم‌اکنون در ترابزون‌اسپور ترکیه بازی می‌کند، آغاز شد. طرفین تمایل به عقد قرارداد در نقل‌وانتقال‌های تابستانی ۲۰۲۱ دارند و به نظر می‌رسد مجید حسینی پس از کریم انصاری‌فرد به دومین بازیکن ایرانی آاِک آتن تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید حسینی از المپیاکوس  دیگر تیم مطرح یونانی هم پیشنهاد دارد اما آاِک آتن زودتر از رقیب دیرینه‌اش برای جذب این بازیکن دست به کار شد. حسینی در بیشتر بازی‌های فصل جاری سوپرلیگ ترکیه نیمکت‌نشین بود و پیشنهاد جدید ترابزون‌اسپور برای تمدید ۲ ساله قراردادش را رد کرد.

کد خبر 591386 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق غیرمنتظره برای کاپیتان کهنه‌کار!

ناچو فرناندس، کاپیتان باشگاه رئال مادرید در مورد مقصد بعدی‌اش تصمیم گرفت. این مدافع کهنه‌کار پیشنهاد تمدید قرارداد را نپذیرفته و در تابستان امسال به پیوند ۲۳ ساله خود با این باشگاه پایان خواهد داد. به نظر می‌رسید ناچو طبق سیاست رئال مادرید در مورد بازیکنان بالای ۳۰ سال تمدید یک ساله قراردادش را امضا کند اما از انجام این کار خودداری کرد.

فصل گذشته به او وعده نقشی پررنگ در ترکیب اصلی داده شده بود اما وضعیت در چند ماه اخیر تغییر کرده، و رابطه او با کارلو آنچلوتی نیز تعریفی ندارد. گفته می‌شود که این مدافع میانی باتجربه از مدت زمان بازی و تصمیم برای تعویضش در تساوی ۲-۲ لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن‌مونیخ عصبانی است.

طبق آخرین اخبار منتشر شده در مارکا، ناچو علاقه‌ای به انتقال به لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی ندارد و همچنان بر انتقال به MLS در آمریکای شمالی متمرکز است.

  منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • اتفاق غیرمنتظره برای کاپیتان کهنه‌کار!
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!
  • سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)
  • مورد عجیب گزینه تابستانی استقلالی‌ها
  • تیاگو سیلوا در آستانه بازگشت به فلومیننزه برزیل
  • یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری