Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر ابراهیمی دستیار همیشگی علی پروین در تیم پرسپولیس گفت : من اطمینان دارم که پرسپولیس صدر جدول را از سپاهان پس می گیرد و قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ناصر ابراهیمی، مربی اسبق تیم پرسپولیس، در خصوص بازی اخیر پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان گفت:

در طول بازی دو تیم تقریبا بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند اما برتری نسبی از آن پرسپولیسی‌ها بود و اگر این تیم کمی خوش شانس بود می‌توانست پیروزی پررنگ‌تری را برای خود به ثبت برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی اسبق پرسپولیس تاکید کرد:

همان طور که قابل پیش بینی بود نفت مسجدسلیمان در این دیدار با انگیزه بالایی در برابر پرسپولیس به میدان رفت. شاید اگر نفت در همه بازی‌هایش در لیگ با این انگیزه بازی می‌کرد، در حال حاضر صدرنشین بود اما پرسپولیسی‌ها با تجربه‌تر عمل کردند و توانستند برد ارزشمندی را به ثبت برسانند.

ناصر ابراهیمی افزود:

در این دیدار بین خط میانی و خط دفاعی پرسپولیس فضای زیادی بود و این خلا در برخی از دقایق ابتکار عمل را از سرخ‌پوشان گرفته بود. در این بازی احمد نوراللهی بیشتر میل به هجوم داشت و همین موضوع باعث شده بود یک مقدار فاصله بین دو این ۲ خط مشکل ساز شود.

مربی اسبق پرسپولیس در خصوص پنالتی که سرخ‌ها در این بازی از دست دادند، گفت:

اگر آن پنالتی به گل تبدیل شده بود در روند بازی تاثیر زیادی داشت و پرسپولیس می‌توانست برد پر گل‌تری را به دست آورد. از دست رفتن پنالتی برای دقایق روحیه حریف را تحت‌الشعاع قرار داد اما خوشبختانه بچه‌ها خیلی زود به خودشان آمدند و موفق شدند به گل اول دست پیدا کنند.

ناصر ابراهیمی در پایان تصریح کرد:

درست است سپاهان با پیروزی که برابر تراکتور به دست آورد، توانست با تفاضل گل بهتر صدر را به دست آورد اما من اطمینان دارم پرسپولیس صدر را از سپاهان پس می‌گیرد و می‌تواند با موفقیت در ادامه بازی‌های خود در سال ۱۴۰۰ در نهایت قهرمانی در لیگ بیستم را جشن بگیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس سپاهان اخبار پرسپولیس پرسپولیس سپاهان لیگ برتر ناصر ابراهیمی ناصر ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سپاهان به رفتار هواداران پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

 موضع باشگاه اصفهانی درباره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی به شرح زیر توسط مسعود سعیدی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال باشگاه اعلام شده است:

«هرگونه رفتار توهین‌آمیز به هواداران فارغ از جنسیت یا قوم یا زبان توسط هر کس و در هرکجا محکوم است. این موضع رسمی و بدون بازگشت باشگاه سپاهان است.

سؤال اینجاست که چگونه فحاشی بی‌وقفه هواداران تیم میزبان از یک ساعت قبل بازی، در حین مسابقه و پس از آن توسط مدیران باشگاه میزبان دیده نمی‌شود؟!

البته شاید مدیران این باشگاه به دلایل مشخص خود به فرافکنی روی آورده‌اند، اما بدون شک رفتار‌های هواداران منتسب به تیم میزبان که تصاویر آن _توسط اهالی محترم رسانه_ در فضای مجازی منتشر شده، آنقدر زشت است که دلیلی ندارد، مسئولان باشگاه محترم میزبان آن را کتمان کنند. امیدواریم عزیزان مسئول در یک فضای عادلانه به تمام حواشی بازی رسیدگی نمایند.

فحاشی سنگین همه‌جانبه و ظاهراً هماهنگ از بسیاری سکو‌های منتسب به باشگاه میزبان، علیه تک‌تک بازیکنان سپاهان با ذکر نام و انواع و سایر اتفاقات ناشایست بازی روز گذشته به طور جد پیگیری خواهد شد و مستندات مربوط در اختیار کمیته محترم انضباطی قرار خواهد گرفت.

همچنین امیدواریم مستندات اتهامات در خصوص پرتاب سنگ به سمت بانوان محترم هواداران پرسپولیس ارائه گردد؛ هر چند با توجه به اختلاف ارتفاع، این اتهام نیز عجیب و دور از واقع است! اما در صورت عدم اثبات این ادعا، باید با منتشرکنندگان این خبر، که به تحریک و نفرت‌پراکنی میان هواداران می‌پردازند، برخوردی قاطع صورت پذیرد.

بدون شک باشگاه سپاهان طبق اصول خود، به هرگونه رفتار ناشایست افراد معدود منتسب به این باشگاه رسیدگی خواهد کرد؛ آیا باشگاه حریف هم چنین رفتاری از خود نشان می‌دهد؟!»

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • واکنش سپاهان به رفتار هواداران پرسپولیس
  • ستاره پرسپولیس مقابل تیم سابق اما با لباس شخصی
  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • مصدومیت مامور یگان ویژه با نارنجک هواداران‌ در بازی پرسپولیس و سپاهان‌ | ویدئو
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من جا دارند
  • رضاییان: شعار هواداران پرسپولیس مهم نیست، آنها در قلب من هستند
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • تیتر مورد علاقه هواداران پرسپولیس پیش از جدال سپاهان
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!