Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی‌های متعدد صورت گرفته، خط دوم راه آهن بافق- سنگان خراسان رضوی دارای اعتبار بودجه‌ای شد. - اخبار استانها -

محمد صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گناباد با اشاره به اینکه راه آهن بافق سنگان ردیف بودجه گرفت اظهار داشت: اختصاص بودجه به این خط ریلی گامی بزرگ در توسعه، اشتغال و آبادانی شرق کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پروژه خط دوم راه آهن بافق سنگان در آخرین لحظات بررسی و تصویب بودجه، ردیف اعتبار گرفت.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به سرمایه‌گذاری‌های گسترده شرکت‌های فولادی در مجتمع سنگ آهن سنگان خواف و اشباع بودن محور ریلی بافق سنگان به‌ عنوان مسیر اصلی حمل بار شرکت‌های فولادی، تاکنون هیچ گونه اقدام عملیاتی در جهت افزایش ظرفیت و رفع این گلوگاه اصلی و اولویت‌دار ریلی کشور صورت نپذیرفته بود.

افزایش 105 درصدی صادرات ریلی از استان گلستان/پیمانکار پروژه راه آهن گرگان-مشهد مشخص شدامیرآبادی: به بودجه 1400 قم 400 میلیارد تومان افزوده شدقالیباف بودجه 1400 را به دولت ابلاغ کرد

صفایی بیان کرد: این مهم، موضوع احداث خط دوم راه آهن بافق سنگان را برای تسهیل و تسریع در امر صادرات محصولات فولادی ضروری می‌نمود، با این حال در بودجه سال 1400 ردیفی برای این امر اختصاص نیافته بود.

وی ادامه داد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های مجدانه مجمع نمایندگان استان‌های خراسان رضوی و یزد و رایزنی‌های گسترده با ریاست مجلس شورای اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، شرکت راه آهن جمهوری اسلامی، کمیسیون تلفیق و سازمان برنامه و بودجه در نهایت طی ساعات پایانی بررسی و تصویب بودجه در مجلس شورای اسلامی، پروژه خط دوم راه آهن بافق سنگان ردیف اعتبار گرفت.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خط دوم راه آهن بافق راه آهن بافق سنگان مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۰۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد

غلامرضا زارعی مدیر دفتر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: بر اساس ماده ۲۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است طبق معرفی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همکاری برخی نهاد‌ها به مادران باردار، شیرده و دارای کودک زیر پنج سال سبد تغذیه و بسته بهداشتی رایگان را به صورت ماهانه اختصاص دهد.

او افزود: بر همین اساس شارژ اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی به میزان حدود ۶ میلیون ریال برای مادران دارای فرزند شیرخوار شامل ۲ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۱۱۰ نفر از سه دهک اول درآمدی انجام شده است.

مدیر دفتر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: به منظور حمایت از مادران ایرانی در فرزندآوری و حرکت به سوی جوانی جمعیت، بسته‌های غذایی و بهداشتی به مادران دارای فرزند شیرخوار (زیر ۲ سال) در بستر کالابرگ الکترونیکی اختصاص یافته است.

زارعی بیان کرد: ۱۶ هزار و ۵۷۱ شعبه فروشگاه زنجیره‌ای و خرد در استان خراسان رضوی آماده عرضه بسته‌های غذایی و بهداشتی ویژه مادران دارای فرزند شیرخوار و زیر پنج سال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد