Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر و سازمان مردم نهاد گردشگران آق‌گل در ویدئویی به بررسی تالاب فصلی آق‌گل که دچار مشکلات زیست‌محیطی شده، پرداختند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر و سازمان مردم نهاد گردشگران آق‌گل در ویدئویی به بررسی تالاب فصلی آق‌گل که دچار مشکلات زیست‌محیطی شده، پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حقآبه این تالاب که در مجاورت شهرستان ملایر از توابع استان همدان واقع شده، طبق اعلام وزارت نیرو سالانه ۲ میلیون متر مکعب است و از طریق رودخانه قره چای تامین می‌شود.

عدم لایروبی مسیر‌های ورودی آب به تالاب و همچنین موانعی که اهالی روستا‌های مختلف بر سر راه جریانات آب ایجاد کرده‌اند، موجب کم آبی این تالاب فصلی شده است.

به گفته اهالی در صورت عدم تامین آب مورد نیاز تالاب، گرد و غبار و ریزگرد بخش‌هایی از استان همدان را به خود درگیر خواهد کرد.

این ویدئو را در ادامه می‌بینید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بررسی مشکلات تالاب آق گل ملایر به همت دانشجویان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تالاب فصلی ملایر بسیج دانشجویی ملایر بسیج دانشجویی همدان دانشگاه ملایر تالاب آق گل تالاب فصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود

به گزارش جام جم- به منظور بررسی مسائل و مشکلات و دغدغه‌مندی مردم شریف عالیشهر فرماندار بوشهر به همراه معاونین، بخشدار مرکزی و چند تن از مدیران شهرستانی بازدیدی از برخی نقاط شهرعالیشهر داشت.   فرماندار بوشهر؛در همین زمینه با توجه به مشکلات بخش اورژانس نشستی نیز در پایگاه اورژانس شهر عالیشهر داشت در این نشست که چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر حضور پیدا کردند موضوعات مهمی از قبیل؛ فاضلاب،روشنایی میادین و معابر،سگ‌های بلاصاحب، حمل و نقل بین شهری، اورژانس، مشکلات مرکز درمانی و سایر مسائل دیگر مورد بررسی قرار گرفت. در پایان مقرر شد جلسه مفصلی با مدیران کل و مسئولین مربوطه در عالیشهر تشکیل و موضوعات به صورت تخصصی پیگیری و حل و فصل گردد.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کردستان
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه