Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@11:55:05 GMT

کشف 15 تن سیمان احتکار شده در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۰۹۸۸

کشف 15 تن سیمان احتکار شده در کرمان

رئیس سازمان صمت جنوب کرمان از کشف ۱۵ تن سیمان از یک انبار غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش جماران، مسلم مروجی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از بررسی با هماهنگی دستگاه قضایی انبار غیرمجاز پلمپ شد.

وی از تشکیل پرونده برای احتکار انبار سیمان خبر داد و بر بازرسی بیشتر از اصناف مختلف تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه واحدهای صنفی باید برابر مقررات تمام انبارها و مراکز نگهداری کالا را در سامانه جامع انبارها ثبت نام کنند، اظهار داشت: سرپیچی از این قانون احتکار و قاچاق کالا بوده لذا برخورد قانونی می شود.

رئیس سازمان صمت جنوب کرمان از کشف ۴۰۰ عدد روغن سهمیه ای در یکی از عمده فروشی های شهرستان قلعه گنج خبر داد و گفت:  این روغن ها به قیمت آزاد هر عدد ۵۰ هزار تومان در بازار به فروش می رسید.

وی افزود: با هماهنگی دستگاه قضائی این تعداد روغن ضبط و مقرر شد تا به قیمت سهمیه ای در روستاهای این شهرستان توزیع شود.

 وی ادامه داد: پرونده تخلف این عمده فروشی تشکیل و در دستور کار قضائی قرار گرفت.

مروجی همچنین از تشدید بازرسی از مراکز عرضه مستقیم کالاهای طرح تنظیم بازار خبر داد و گفت: طرح ویژه نظارت بر اصناف از ۱۵ بهمن ماه آغاز شده و تا پایان فروردین ماه ادامه دارد.

وی افزود: تشدید بازرسی ها با اولویت مراکز عرضه مستقیم کالاهای طرح تنظیم بازار در تمامی شهرستان ها ادامه خواهد داشت تا با نظارت بیشتر رضایت مردم را جلب نماییم.

مروجی اظهار داشت: مردم تخلفات و شکایات خود را از طریق سامانه اینترنتی به آدرس www.۱۲۴.ir و همچنین سامانه تلفنی ۱۲۴ اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 سیمان احتکار شده احتکار سیمان انبار سیمان سیمان کرمان سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت موافقت شد تا هم فرایند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند و هم ضمانت اجرای محکومیت‌ها و مجازات تعزیرات حکومتی را تقویت کند تا در نهایت نظارت موثرتر بر گران‌فروشی، احتکار و تخلفات دیگر انجام شود.

وی افزود: هیئت وزیران به پیشنهاد بانک مرکزی موافقت کرد که سهمیه ایران در صندوق بین‌المللی پول افزایش یابد تا حق امتیاز و حق رأی ایران حفظ شود.

سخنگوی دولت یادآور شد: پیش از این وزارت آموزش و پرورش، آیین‌نامه‌ای ارتقای مهارت‌آموزی در حوزه آموزش و پرورش ارائه کرده بود که تکالیف متعددی برای دستگاه‌های مختلف دربر داشت و همدلی مناسبی هم از سوی بخش‌های مختلف دولت دریافت کرد و این آیین‌نامه امروز در هیئت وزیران به تصویب رسید. امیدواریم با این اقدام، ارتباط آموزش با صنعت و اشتغال هرچه بیشتر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل