Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد مددی ، مدیرعامل تیم استقلال در خصوص منتفی شدن انتقال امین قاسمی نژاد به استقلال گفت : متاسفانه هیچ کس طبق توافقی که انجام دادیم از باشگاه پدیده برای انجام توافق نهایی و فرستادن برگه فسخ آقای قاسمی نژاد اقدامی نکردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال درباره عدم جذب امین قاسمی نژاد توضیحاتی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مددی  درباره عدم جذب امین قاسمی نژاد گفت:

تا همین الان باشگاه هستم، متاسفانه هیچ کس طبق توافقی که انجام دادیم از باشگاه پدیده برای انجام توافق نهایی و فرستادن برگه فسخ آقای قاسمی نژاد اقدامی نکردند.

او ادامه داد:

در همین رابطه هیچ یکی از اعضای باشگاه پدیده، آقایان رحمتی و وطن‌خواه پاسخگو نبودند و من متاسفم که با ما اینگونه برخورد کردند.

احمد مددی در پاسخ به این سوال که امکان دارد قاسمی نژاد استقلالی شود یا خیر، گفت:

در شرایط خاص ایشان می‌توانند به عنوان بازیکن آزاد جذب شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال امین قاسمی نژاد احمد مددی اخبار استقلال استقلال امین قاسمی نژاد لیگ برتر قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدی نژاد به مجارستان رفت + عکس

 به گزارش تابناک، اقتصادنیوز نوشت:  این سفر در پاسخ به دعوت رسمی گرگلی دلی رئیس «دانشگاه ملی لودوویکای» مجارستان انجام شده است.

این نشست علمی از ۱۷ الی ۲۱ اردیبهشت در بوداپست برگزار می‌شود و طی آن، دکتر احمدی نژاد به عنوان میهمان ویژه در باره اهمیت و ضرورت مقابله با تهدید‌ها و آسیب‌های وارده به محیط زیست سخنرانی می‌کند.

دانشگاه ملی لودوویکای بوداپست، فعالیت آموزشی خود را به طور متمرکز در حوزه خدمات عمومی و مدیریت دولتی به انجام می‌رساند و ریاست آن توسط رئیس جمهور مجارستان منصوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین خبر درباره تغییر نام استقلال
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج فارس» منتفی شد
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج فارس» منتفی شد
  • مسجدسلیمان میزبان تیم فوتبال استقلال آبی پوشان ملاثانی
  • پشت پرده حمله امید حامدی‌فر به بازیکن ذوب‌آهن؛ از بچه خوشگل تا رنگو! + عکس
  • بازنگری مأموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های شرکت بیمه سرمد/ بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد: ارائۀ خدمات بیمه‌ای به‌هنگام با حفظ کیفیت مهم‌ترین رکن مأموریت بیمه سرمد خواهد بود
  • فرار 60 متری و شلیک به قلب استقلال!
  • احمدی نژاد به مجارستان رفت + عکس
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال