Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی روند پیشرفت و اجرای پروژه‌های توسعه ارتباطات استان فارس در شیراز گفت: کارخانه مخابراتی ایران (ITMC) برای تداوم فعالیت خود نیازمند حمایت و پشتیبانی بیشتر از سوی مجموعه‌های مختلف از جمله وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم عزیزی افزود: ظرفیت این شرکت در شیراز بسیار بیشتر است و اگر به این شرکت، کار واگذار شود و وزارت ارتباطات بخشی از نیاز‌های خود را از طریق این شرکت تامین کند می‌تواند فرصت‌های بیشتری را در کشور خلق کند.

او ادامه داد: اگر شیراز در کشور به عنوان قطب الکترونیک کشور شناخته شده به واسطه حضور کارخانه مخابراتی ایران (ITMC) و کارخانه مخابرات راه دور ایران (ITI) بوده و در حقیقت این ۲ کارخانه شناسنامه استان فارس و شیراز در حوزه مخابراتی محسوب می‌شوند.

رئیس مجمع نمایندگان فارس اظهار داشت: آنچه که برای ITI اتفاق افتاد که منجر به تعطیلی آن شد سزاوار نبود و نباید چنین می‌شد، اما امروز باید مراقبت کنیم که ITMC نیز به سرنوشت ITI دچار نشود.

عزیزی تصریح کرد: کارخانه مخابراتی ایران ITMC در مقطعی چهار هزار و ۷۰۰ نیرو داشت که امروز تعداد نیرو‌های آن به حدود ۳۰۰ نفر رسیده است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارخانه مخابراتی ایران ارتباطات و فناوری اطلاعات کارخانه مخابراتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۱۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد

به گزارش خبرگزارش صدا و سیمای استان لرستان، سارقان کابل و تجهيزات مخابراتي در خرم آباد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامي خرم آباد از دستگيري ۲ سارق حرفه اي کابل و تجهيزات مخابراتي و کشف ۱۵ فقره سرقت در خرم آباد خبر داد.

نبي اله قاسمي اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهيزات مخابراتي در سطح شهر ستان خرم آباد، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران انتظامي کلانتري ۱۶ با اقدامات و رصد هاي اطلاعاتي ۲ سارق سابقه دار را در اين رابطه شناسايي و پس از هماهنگي با مراجع قضائي طي يک عمليات ضربتي دستگير و به مقر انتظامي منتقل کردند.

فرمانده انتظامي خرم آباد افزود: در تحقيقات انجام شده، متهمان به ۱۵ فقره سرقت انواع کابل و تجهيزات مخابراتي اعتراف کردند.

قاسمي ادامه داد متهمان به دستگاه قضائي معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • حماسه وعده صادق بیش از هر حماسه دیگری نیازمند روایت فتح است
  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • حمایت از تولید؛ اولویت سازمان غذا و دارو
  • واگذاری کارخانه سامان کاشی بروجرد به هیات حمایت از صنایع
  • گشتی در اقتصاد ایران | بازگشت ایران و امارات به میز همکاری‌های اقتصادی
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • استخدام زنان زندانی ایرانی در یک کارخانه بستنی
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت