Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی محمد مرادیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وزش تند باد روز گذشته بیشترین تاثیر و خسارت را به شبکه توزیع برق وارد آورد که ضمن ایجاد قطعی برق چند ساعته در برخی از نقاط و قطع آنتن دهی شبکه های دیجیتال، شکستگی تیرهای برق بیش از ۲۲۰ میلیون ریال خسارت مالی و تجهیزاتی به این شبکه وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزش تند باد در منطقه چنگیز قلعه، یک تیر توزیع برق شکست که با ورود به موقع نیروهای اتفاقات برق به محل، برق موقت برقرار شد و امروز تیر جدید در محل نصب و شبکه دائم برق رسانی وصل گردید که این علیات بیش از ۱۰۰ میلیون ریال هزینه در بر داشته است.

مدیر شبکه توزیع برق شهرستان بیجار یاد آور شد: در منطقه حلوایی نیز یک تیر برق به علت وزش باد شدید شکسته شد که با قطع برق منطقه، یکی دیگر از اکیپ های اتفاقات برق به محل اعزام شده و با اقدامات اولیه این مشکل موقت برطرف شد.

وی اضافه کرد: صبح امروز عملیات نصب تیر جدید در دستور کار قرار گرفت که این مورد هم بیش از ۱۲۰ میلیون ریال خسارت به شبکه توزیع برق وارد آورده است.

محمدمرادیان با اشاره به اینکه به علت شدت وزش باد سیم های اتصال برق خانگی از محل نصب جدا و اتصال های متعدد در شبکه ایجاد شده است گفت: با بررسی های صورت گرفته مشخص شده است که کابل اصلی شبکه توزیع برق دچار آسیب شده که به علت اینکه این کابل در زیر زمین جاگذاری شده است، صبح امروز همزمان با عملیات های تصحیح شبکه در سایر مناطق شهری، عملیات حفاری بر روی محل در حال انجام است که برآورد اولیه میزان خسارت بیش از ۷۰ میلیون ریال خواهد بود.

تند باد روز گذشته در شهرستان بیجار بیش از ۷۲ کیلومتر بر ساعت سرعت داشت که ضمن ایجاد خسارت به شبکه برق شهرستان، در روستای چنگیزقلعه سقف فلزی یکی از منازل به درستی مهار نشده و بر اثر طوفان از جا کنده و با برخورد به تیر بتونی برق موجب سقوط تیر بر روی خودرو شده است و همچنین پایه های دیوار نرده ایی دبیرستان شهیدچمران شهر بیجار در منطقه بادامستان به طول ۱۰ متر، تخریب شده است.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

برچسب‌ها کردستان انرژی برق خسارت مالی بیجار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان انرژی برق خسارت مالی کردستان انرژی برق خسارت مالی بیجار اخبار کنکور شبکه توزیع برق میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم شهادت امام جعفر صادق(ع) در بیجار

دریافت 34 MB کد خبر 6096046

دیگر خبرها

  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • خسارت سیل به تاسیسات آبفای تفت یزد
  • خسارت بیش از یک میلیاردی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب شهر تفت
  • اعلام هشدار نارنجی برای وقوع تندباد و بارندگی در خوزستان
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • خسارت ۳۰ میلیاردی بارندگی به عشایر در چهارمحال و بختیاری
  • ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های خوزستان از دست رفت
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد
  • مراسم شهادت امام جعفر صادق(ع) در بیجار