Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فریدون همتی در خصوص نحوه نام نویسی داوطلبان افزود: ۶۶نفر از طریق تلفن همراه، ۱۰۰نفر از طریق رایانه شخصی و ۱۴۲نفر با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و ۶۶درصد (۵۹۱نفر) از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری ها ثبت نام کردند، ۸۷ درصد ثبت‌نام کنندگان (۷۸۳نفر) در انتخابات شوراهای اسلامی شهر در هرمزگان، مرد و ۱۳درصد (۱۱۶نفر) زن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۱۶نفر از ثبت نام کنندگان دارای مدرک دکتری، ۲۳۳نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد ، ۴۸۵نفر دارای مدرک لیسانس، ۱۶نفر دارای مدرک حوزوی، ۱۰۸نفر دارای مدرک کاردانی، ۲۷نفر دارای مدرک دیپلم و  ۱۴نفر زیر دیپلم هستند.

همتی خاطرنشان کرد: بر اساس ثبت نام نهایی شده توسط داوطلبان در شهرستان های مختلف استان، به ترتیب شهرستانهای بندرعباس، میناب و بندرلنگه دارای بیشترین آمار ثبت نام هستند.

وی افزود: همچنین میزان ثبت نام داوطلبان در شهرستان های بستک، رودان، خمیر، میناب، جاسک، ابوموسی و بشاگرد در همسنجی با امار ثبت نام دوره پنجم شاهد رشدبوده و شهرستان بندرعباس نیز با ۲۵۲ثبت نام نهایی شده، شرایطی همسان با میزان ثبت نام های دوره قبل دارد.

کد خبر 5173056

منبع: مهر

کلیدواژه: فریدون همتی استانداری هرمزگان انتخابات شوراي شهر ویروس کرونا حوادث چهارشنبه سوری انتخابات 1400 کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا بوشهر گرگان شیوع کرونا انتخابات شوراي شهر اردبیل اراک شیراز چهارشنبه سوري دارای مدرک ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۱۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب سه هزار معلم جدید در هرمزگان

محمد قویدل در گفتگو با ایسنا افزود: این شمار، معلمان آزمون‌های استخدامی جدید و خروجی دانشگاه فرهنگیان هستند.

وی گفت: سیصد تن از این معلم‌های جدید در شهرستان بشاگرد و جزایر استان جذب می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: در زمینه تامین فضای آموزشی نیز پارسال ۸۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان به بهره‌برداری رسید و تا پایان امسال نیز ۵۰۰ کلاس دیگر در استان ساخته می‌شود.

قویدل افزود: هرمزگان اکنون حدود ۳۰۰ مدرسه فرسوده نیازمند نوسازی یا مقاوم سازی دارد.

وی گفت: شمار هنرستان‌های جوار صنعت نیز در هرمزگان اکنون به ۲۹ مدرسه رسیده است که در این زمینه استان پیشتاز است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: هرمزگان ۴۳۰ هزار دانش آموز و بیش از ۲۹ هزار فرهنگی دارد که در سه هزار و پانصد مدرسه مشغول آموزش هستند.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم
  • خودگردان کردن شهرداری‌ها جفا در حق آبادانی شهر است
  • برگزاری مراسم روز ملی شوراها/ ۱۰ درصد شهرهای استان اصفهان بدون شهردار اداره می‌شوند
  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • اجلاسیه هم‌اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم برگزار می‌شود
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • دهیاران و شوراهای اسلامی در تنگستان مفاخر حوزه خود را معرفی کنند
  • توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد
  • جذب سه هزار معلم جدید در هرمزگان
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید