Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:57:22 GMT

سولسشر مصدومیت راشفورد را تایید کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۱۷۶۶

سولسشر مصدومیت راشفورد را تایید کرد

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، هیچ ریسکی را در مورد به خطر انداختن سلامت و آمادگی مارکوس راشفورد، ستاره ملی پوش شیاطین سرخ، نمی پذیرد.

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر تایید کرده است که دلیل تعویض مارکوس راشفورد در دیدار شب گذشته منچستریونایتد برابر میلان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، این بوده که این بازیکن احساس درد اندکی داشته و سرمربی شیاطین سرخ حاضر به پذیرفتن ریسک تشدید مصدومیت ستاره خود نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راشفورد در بین دو نیمه جای خود را به پل پوگبا داد و این امر نگرانی هایی را در مورد آمادگی  جسمانی ستاره تیم ملی انگلیس و یونایتد به وجود آورد. سولسشر اما تاکید کرد که مشکل راشفورد جدی نبوده اما باشگاه حاضر به پذیرفتن هیچ ریسکی در مورد سلامت مهاجم 23 ساله خود نیست.

 

 

سولسشر گفت: "مارکوس کمی درد داشت. ما هم نمی توانستیم در مورد به خطر انداختن سلامتی او هیچ ریسکی را بپذیریم."

سولسشر مجبور شد در بین دو نیمه پل پوگبا را که او نیز به تازگی از مصدومیت رهایی یافته به زمین بفرستد و ستاره فرانسوی تنها 3 دقیقه پس از حضور در زمین گل پیروزی بخش شیاطین سرخ را به ثمر رساند.

این اولین بازی پوگبا در لیگ اروپا دراین فصل بود و ستاره 28 ساله یونایتد از ماه فوریه به دلیل مصدومیت از ترکیب شیاطین سرخ کنار گذاشته شده بود.

سولسشر در مصاحبه پس از بازی خود گفت که او نمی خواست روی سلامت پوگبا هم ریسک کند: "او نمی توانست بیش از 45 دقیقه بازی کند. بازگشت او برای ما کمک بسیار بزرگی است و انرژی دو چندانی به ما می دهد. بچه ها بدون او هم عالی کار کرده اند اما ما از توانایی های او آگاهیم. پوگبا بازیکن بسیار مهمی برای ما است."

 

 

راشفورد در این فصل تقریبا در همه بازی ها برای منچستریونایتد به میدان رفته است؛ او 45 بازی در تمام رقابت ها برای این تیم انجام داده است و تنها بازی که در هفته های اخیر در آن غایب بود، دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا برابر میلان بود.

او در این فصل 18 گل برای میلان به ثمر رسانده و 10 پاس گل داده است. اهمیتی که راشفورد برای منچستریونایتد دارد بی چون و چرا است و دلیل قاطعی برای احتیاط سولسشر در نپذیرفتن ریسک تشدید مصدومیت او است.

 

منچستر یونایتد مارکوس راشفورد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد مارکوس راشفورد شیاطین سرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۱۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام پنجشنبه شب در دیداری معوقه از رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج روبروی چلسی به میدان خواهد رفت و امیدوار است که بتواند به یک پیروزی مهم در این بازی دست پیدا کند.

این تیم در حال حاضر با دو بازی کمتر تنها هفت امتیاز با استون ویلا که در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته فاصله دارد و در صورتی که بتواند در این دو بازی به پیروزی برسد می‌تواند به کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده امیدوار باشد.

پوستکوگلو دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حساس حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

شرایط تیم: خوب نیست. ما چند مصدوم داشته‌ایم. ورنر از ناحیه همسترینگ احساس درد دارد و با توجه به اینکه تنها دو یا سه هفته از ادامه لیگ مانده، این فصل را از دست داده است. بنویس از ناحیه ماهیچه ران پا دچار مصدومیت شد و تا پایان فصل باید مشغول درمان باشد.

خطا روی ویکاریو: فکر می‌کنم که او متوجه شده است که چالشی در این زمینه وجود دارد. این چیزیست که حتی من هم با آن درگیر هستم چون دیشب دیدار لیگ قهرمانان را دیدم و خطایی روی دروازه‌بان انجام شد که بلافاصله اعلام شد. سعی می‌کنیم این موضوع را روشن کنیم.

نظم رومرو پس از اخراج برابر چلسی: من تا به حال ده‌ها بار صحنه‌ای که او به خاطرش اخراج شد را دیده‌ام، شاید او به خاطر کسی که هست تاوان سنگین پرداخت کرد. من در تمام طول سال هیچ مشکلی با نظم و انضباطش نداشتم. ما در آن بازی شروع خوبی داشتیم و بسیار خوب پیش رفتیم. من مشکلی با این اتفاق نداشته‌ام. اگر این موضوع پیش از این هم رخ داده، تحت هدایت من چنین چیزی نبوده است. او امسال فوق العاده بود.

نشانه‌های پیشرفت: قطعا می‌توان این نشانه‌ها را به وضوح دید. 20 از 20. صددرصد.

دیگر خبرها

  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • ترس در پاریس؛ رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • نفرین لوکاس: کابوسی که تمام نمی‌شود
  • مصدومیت مامور یگان ویژه با نارنجک هواداران‌ در بازی پرسپولیس و سپاهان‌ | ویدئو
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید