Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، «هفته‌ای یک‌بار آدم باش» در کنار فیلم‌های «تکخال»، «لاله» و «خون شد» به اکران نوروزی سینماها پیوست.

این فیلم کمدی به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی مستانه مهاجر، داستان رویارویی دو زوج با سبک زندگی متفاوت است که در این میان موقعیت‌های جالبی شکل می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در «هفته‌ای یک‌بار آدم باش» پژمان جمشیدی، رعنا آزادی‌ور، پژمان بازغی، ساغر قناعت، علی استادی، شیرین یزدان‌بخش‌، هوشنگ رادی‌پور و ترنم کرمانیان بازی کرده‌اند.

 

در این فیلم، پیمان قاسم‌خانی در سمت مشاور فیلمنامه حضور دارد. او چندی پیش گفته بود: ما به این نتیجه رسیده‌ایم که کار روی زوج پژمان جمشیدی و سام درخشانی دیگر بس است و بهتر است ادامه نداشته باشد. الان هر دو خیلی پرطرفدار شده‌اند. پژمان که اصلا دیگر وقت سرخاراندن ندارد. سام هم پشت سر هم پیشنهاد دارد. اما خودشان هم باید بدانند چطور آن را خرج کنند که تاریخ مصرفشان تمام نشود. پژمان جمشدی هم در این باره گفته بود: شاید من و سام مدت‌ها فرصت بازی کنار هم را نداشته باشیم و سریال «خوب بد جلف» آخرین کار من و سام حداقل تا چند سال آینده باشد.

به نظر می‌رسد در فیلم سینمایی «هفته‌ای یک‌بار آدم باش»، پژمان بازغی جای سام درخشانی را گرفته است.

 

 

* حضور «هفت روایت درباره عشق» در جشنواره فیلم زوریخ
«هفت روایت درباره عشق» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی هوشنگ اللهیاری و بابک بهداد در بخش مسابقه جشنواره فیلم زوریخ شرکت دارد. هفتمین جشنواره فیلم‌های ایرانی زوریخ از ۲۷ می تا ۲ ژوئن ۲۰۲۱ در شهر زوریخ کشور سوییس برگزار می‌شود.

مریم رحیمی، فربد فرهنگ، آوا شریفی، محمد خاکساری، نعمت الله امیری، میلاد شجره، حلیمه نسیم امیری، فرزانه میدانی، رها مقدم، بهزاد فراهانی، محمد ابهری، افسانه حیدری، شهناز انوشیروانی، مرتضی حسینی، شبنم هاشمی حائری، فریبا شاهسوند، سحر آقاسی و هوشنگ الهیاری در این فیلم نقش‌آفرینی دارند.

«هفت روایت درباره عشق» محصول مشترک ایران و اتریش است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پژمان جمشیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت آقای کاراگاه از فجیع‌ترین و بدترین پرونده‌ای که داشت | فیلم

یک کارآگاه ویژه چند نمونه از فجیع‌ترین و بدترین پرونده‌های قتل و آدم ربایی که تا به حال داشته است، را بازگو کرد. منبع: مهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • روایت آقای کاراگاه از فجیع‌ترین و بدترین پرونده‌ای که داشت | فیلم
  • واکنش جمشیدی به مقابله با دانشجویان آمریکایی
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • تپش؛ روایت مهمترین حوادث روز
  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود