Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@14:59:36 GMT

ثبت خلوت‌ترین روزهای بهشت زهرا در سال ۹۹+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۲۰۹۶

ثبت خلوت‌ترین روزهای بهشت زهرا در سال ۹۹+ تصاویر

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: خلوت‌ترین جمعه آخر سال با عدم حضور شهروندان در بهشت زهرا(س) به ثبت رسیده است. - اخبار اجتماعی -

سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در روز گذشته و امروز کمترین مراجعه به بهشت زهرا(س) از سوی شهروندان نسبت به روزهای گذشته و روزهای مشابه سال گذشته به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: شهروندان به توصیه‌هایی که از هفته‌‌های گذشته داده شد مبنی بر عدم حضور در بهشت زهرا (س) عمل کرده و کمتر برای زیارت اهل قبور حضور پیدا کرده‌اند.

خال ادامه داد: همچنین روز گذشته و امروز نیز نیروهای پلیس راهور و نیروهای انتظامی در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا حضور مستمر دارند و هیچ ترافیکی در داخل بهشت زهرا(س) وجود ندارد.

سعید خال مجدداً از شهروندان درخواست کرد زیارت اهل قبور را به زمان دیگری موکول کنند.

 

آماده‌باش پلیس راهور تهران در معابر منتهی به بهشت زهراصدور مجوز قضائی برای انسداد ورودی‌‌های بهشت زهرا در صورت نیازاحتمال آغاز تست انسانی "واکسن کرونای دانشگاه بقیةالله(عج)" از اردیبهشت 1400

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهشت زهرا بهشت زهرا بهشت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۲۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) بهشت اردیبهشت اصفهان

(تصاویر) بهشت اردیبهشت اصفهان

دیگر خبرها

  • پاکسازی مسیر کوهنوردی درکه با حضور دوستداران محیط زیست
  • با این حیاط خلوت چه کنیم؟!
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • (تصاویر) بهشت اردیبهشت اصفهان
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • قطعی: آرنه اسلوت وارث میراث یورگن کلوپ شد
  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است