Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی مسیر‌های کشور اظهار کرد: احتمال بروز گردوخاک و کاهش میدان دید رانندگان در جاده ها متصور است، تردد در برخی از جاده ها به نسبت سال گذشته که محدودیت کامل سفرها اعلام شده بود افزایش محسوسی داشته اما بررسی تردد ها در شهرها بیانگر رعایت پرهیز از سفر توسط مردم نیز بوده و از همکاری و همراهی مردم در اجرای توصیه ستاد ملی مقابله با کرونا تشکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این ایام پلیس راهور برای مدیریت ترافیک در شهرها نیز برنامه ریزی لازم را دارد؛ همچنین تردد و سفر به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع و محدودیت تردد شبانه در تمامی شهرها کشور در گروه قرمز و زرد و زرد و آبی کماکان ادامه دارد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا  تصریح کرد: در جاده های کشور آمادگی کامل تیم های پلیس راه جهت تسهیل در تردد ها و انضباط بخشی و برخورد با تخلفات و انجام اقدامات لازم به منظور کاهش تصادفات ایجاد شده است.

سرهنگ شیرانی تاکید کرد:  ۸۲ درصد از تصادفات جاده ای ۴ علت اصلی دارد. سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، عدم توجه کافی به جلو و  عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه. استفاده از تلفن همراه مهمترین علت در عدم توجه کافی به جلو است.

وی یادآور شد: خستگی و خواب آلودگی مهمترین نقش را در عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه دارد به همین جهت در هر زمان رانندگان احساس خستگی و خواب آلودگی کردند بلافاصله در محلی توقف و با استراحت کوتاه و تغییر وضعیت ادامه مسیر بدهند. اصراری بر رانندگی طولانی مدت و یکنواخت و بدون توقف نداشته باشند . زمان بیشتری برای سفر در نظر بگیرند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: با استفاده از دوربین های مکانیزه ثبت تخلف و تیم های گشتی پلیس بصورت قاطع با تخلفات رانندگی در جاده ها برخورد می شود و اعمال جریمه و نمره منفی گواهینامه  هم در تخلفات حادثه ساز همزمان انجام می شود.

بیشتر بخوانید

خروج خودرو با پلاک‌های بومی از شهر‌های گروه قرمز و نارنجی ممنوع است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها ترافیک نیمه سنگین جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان یکطرفه می شود

رییس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد را در راه های استان عادی و روان توصیف کرد.

به گزارش مشرق، سید محسن هاشمی وضعیت تردد را در راه‌های استان عادی و روان اعلام کرد و افزود: طبق گزارش‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند شاهد تردد روان در راه‌ها هستیم.

وی اظهار کرد همچنین از نظر جوی نیز هیچ گونه مداخله خاصی در استان شاهد نیستیم.

به گزارش مهر، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه در راه‌های استان آغاز شد و محور کندوان در صورت بار ترافیکی عصر امروز طبق اعلام پلیس راه یکطرفه می‌شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • محور کندوان یکطرفه می شود