Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@07:36:16 GMT

امام جمعه سنندج: بهار را فصل وحدت و یکدلی قرار دهیم

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۲۵۰۷

امام جمعه سنندج: بهار را فصل وحدت و یکدلی قرار دهیم

گروه استان‌ها- امام جمعه سنندج گفت: امیدوارم بهار را فصل همدلی، وحدت و یکدلی قرار داده و در سال جدید مشکلات مردم برطرف شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج, ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌ جمعه سنندج که در مسجد جامع اقامه شد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه بیماران و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز اظهار داشت: امیدوارم تمام مشکلات مردم در سال آینده برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حلول سال نو و بهار پرطراوت نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است گفت: مشاهده هر موجود زنده و غیرزنده بیانگر قدرت الهی است.

امام جمعه سنندج بهار را فصل نو شدن طبیعت، عدالت و تحول در عالم خواند و تصریح کرد: امیدوارم بهار را فصل همدلی، وحدت و یکدلی قرار داده و از حق‌تعالی بخواهیم که کرونا، بلا و مصیبت در جامعه بشریت ریشه‌کن شود.

شمیم عطر بهار در بارگاه شمس‌الشموس/ آذین‌بندی‌هایی که چشم را می‌نوازدجانمایی 206 المان نوروزی در مشهد/مهمترین ویژگی نمادهای بهاره چیست؟

وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های مدافعان سلامت، صدا و سیما و اصحاب رسانه که در طول یک ‌سال اخیر در راستای مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم و اطلاع‌رسانی جانفشانی کردند اظهار داشت: از مدافعان امنیت، سپاهیان، بسیجیان و همه متولیان امنیت که امنیت مردم را تضمین کردند تشکر می‌کنم.

ماموستا رستمی گفت: امیدوارم همه ما مسلمانان زیر چتر امنیت و آسایش محفوظ و امنیت و آسایش کنونی از ما نگرفته نشود.

انتهای پیام/481/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهار را فصل جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود

امام جمعه اهواز گفت: از طرح نور باید حمایت شود چرا که بحث حجاب مهم است و مردم و همه دستگاه‌ها باید کنار نیروی انتظامی باشند و در مقابل بی حجابی مقابله کنند و این طرح محله به محله اجرا شود.

به گزارش مهر، سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری ۱۵ سال است شعار سال را براساس موضوعات اقتصادی اعلام می‌کنند، بیان کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده و مسؤولان باید با مشارکت مردم هر چه بیشتر در راستای جهش تولید و ایجاد اشتغال تلاش کنند.

امام جمعه اهواز اضافه کرد: مسؤولان باید در خصوص عملکرد خود در موضوعات اقتصادی و اشتغالزایی اطلاع رسانی کنند.

 موسوی فرد اظهار کرد: جوانان نباید تنها به فکر استخدام در ادارات دولتی باشند بلکه با فراگیری دوره‌های فنی و حرفه‌ای در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند.

وی با اشاره به اعتراضات دانشجویی در غرب علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری در جبهه مقاومت چه تحول و پیروز‌های بزرگی ایجاد شده است.

موسوی فرد با تقدیر از فراجا برای اجرای طرح «نور» اظهار کرد: از طرح نور باید حمایت شود چرا که بحث حجاب مهم است و مردم و همه دستگاه‌ها باید کنار نیروی انتظامی باشند و در مقابل بی حجابی مقابله کنند و این طرح محله به محله اجرا شود.

وی با عنوان اینکه حجاب تنها مختص به دین اسلام نیست، تاکید کرد: پدران و مادران باید تمرین حجاب در کودکی به فرزندان خود بیاموزند.

امام جمعه اهواز اظهار کرد: هر روز می‌بینیم در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود و درصد خودکشی در زنان آمریکایی ۵۰ درصد افزایش داشته و تمام قوانینی که در غرب اجرا کردند، همگی به ضرر زنان بوده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است
  • دلیل استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟
  • صداقت و تعامل با مردم مد نظر مسؤولان باشد
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • خداوند از معلمان و دانشمندان به عنوان لوح محفوظ نام می‌برد
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • خدمت مسئولان به مردم باید به‌دور از تبعیض باشد