Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نماز جمعه امروز تبریز به امامت حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تبریز برگزار شد.

وی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اهمیت انتظار فرج گفت: امام خمینی (ره) فرمودند ما تکلیف داریم اینطور نیست که فقط در خانه بنشینیم و دعا برای ظهور کنیم بلکه تعجیل با تلاش ما امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای تعجیل ظهور مسلمان‌ها باید با هم باشند. انتظار یعنی مقابله با ظلم و جمهوری اسلامی مقدمه نهضت حضرت ولیعصر (عج) است.

آل هاشم افزود: عید نیمه شعبان عید امید و تلاش بوده و انتظار به معنی حرکت است. امام جمعه تبریز در خصوص گام دوم انقلاب نیز اظهار داشت: در بیانیه گام دوم مطرح شده که ما چگونه می‌توانیم جوانان را به سمت و سوی جامعه مهدوی هدایت کنیم.

آل هاشم افزود: مخاطبین بیانیه گام دوم، آینده سازان ظهور حضرت مهدی (عج)، همان جوانان هستند. مأموریت اصلی منتظران جامعه امروزی ایجاد تمدن اسلامی است و خطر بزرگ آن نیز تحریف فرهنگ مهدویت است.

وی به روز شهدا نیز اشاره داشت و گفت: سالگرد شهید خدمت، آتش نشان شهید قلی زاده را گرامی می‌داریم. اربعین سردار شهید گلمحمدی و همچنین یاد و خاطره هنرمند فقید استاد دلدوزی را گرامی می‌داریم.

وی در خصوص بازار مرغ نیز افزود: اخیراً بازدیدی از مرغ فروشی‌ها داشتم، مردم می‌گفتند یکی دو ساعت است که در صف هستیم و مرغ هم موجود است اما منتظر مسئول تعزیرات هستیم.

وی گفت: از مسئولین خواهش می‌کنم نظارت‌ها دقت کنند و کمک کنند مردم دم عیدی اذیت نشوند.

وی در خصوص خدمات وزارت اطلاعات نیز افزود: وزارت اطلاعات در تأمین امنیت جامعه نقش بسیار ارزشمندی دارد. ایجاد فضای همدلی در کشور، مبارزه با مفاسدی همچون قاچاق، زمین خواری و… از جمله خدمات سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

وی گفت: نقش آنها در مبارزه با تکفیری‌ها هیچوقت فراموش نمی‌شود. سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان افرادی از شبکه سازمان یافته قاچاق زیور آلات را دستگیر کردند.

وی در خصوص ویروس کرونا و تأثیر ان در اقتصاد نیز گفت: کرونا بر اقتصاد جامعه، معیشت خانواده‌ها و عبادات جمعی و مناسک تأثیر گذاشت اما آنچه بیشتر به چشم آمد، تعطیلی و توقف مراسم جمعی و مناسک مذهبی بود.

وی ادامه داد: تدبیر حکیمانه رهبر انقلاب در راه اندازی رزمایش مواسات، روح و جان تازه ای به جامعه بخشید و افق‌های جدیدی از همدلی و مواسات را گشود.

امام جمعه تبریز سپس افزود: در حالی که در کشورهایی مثل آمریکا شاهد صحنه‌های عجیبی بودیم، فداکاری و تلاش کادر درمان در ایران و حضور گروه‌های جهادی، عظمت مردم ما را دو چندان کرد.

وی ادامه داد: کشف و تهیه واکسن کرونا در کشور قابل تقدیر است و همچنین تلاش‌ها در طب سنتی برای درمان کرونا قابل تقدیر است.

وی به تحریم‌های ظالمانه دشمنان نیز اشاره داشت و گفت: امسال مردم صبور ایران اسلامی همزمان با سه ضلع منحوس کرونا، تحریم و بی تدبیری مقابله کردند. تدبیر مقام معظم رهبری باعث شکست فشار حداکثری تحریم‌ها شد.

وی در خصوص پروژه خط آهن بستان آباد نیز گفت: خط آهن بستان آباد بازهم افتتاح نشده و امیدواریم تا پایان این دولت به سرانجام برسد. پیگیر این مطالبه شدم و آقای استاندار گفت تا خرداد افتتاح خواهد شد.

کد خبر 5173116

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری خطبه های نماز جمعه امام جمعه تبریز ویروس کرونا حوادث چهارشنبه سوری انتخابات 1400 کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا بوشهر گرگان انتخابات شوراي شهر شیوع کرونا اردبیل اراک شیراز چهارشنبه سوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۲۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر

به گزارش ورزش سه؛ باشگاه پرسپولیس به چند بانک واگذار شد و عمده سهامدار این باشگاه بانک شهر است که سهامداران  آن را چند کلانشهر بزرگ در اختیار دارد و شهرداری کلانشهر تبریز سهادار 7 درصد این بانک است تا به واسطه همین موضوع پس از این واگذاری با واکنش هایی از سوی شهروندان تبریزی روبرو شود.
 
جلسه عمومی شورای شهر تبریز روزهای یکشنبه در عمارت بزرگ میدان ساعت برگزار می شود و دیروز طبق معمول این جلسه برگزار شد و در پایان این جلسه دکتر شهرام دبیری رئیس شورای شهر کلانشهر تبریز پاسخگوی خبرنگاران و با سوالی درخصوص سهامداری بانک شهر در پرسپولیس روبرو بود.
 
خبرنگار تبریزی درخصوص اینکه شهرداری تبریز 7درصد از سهام بانک شهر را در اختیار دارد نظر شهرام دبیری رئیس شورای شهر تبریز را جویا شد.
 

شهرام دبیری رئیس شورای شهر کلانشهر تبریزاعلام کرد: بانک شهر یک شرکت مستقل با هیات مدیره و مدیرعامل مجزا است که در آن تصمیم گیری ها انجام و اجرایی می شود و ما نیز نماینده خود را در آن جمع داریم و میتوانیم از آن طریق نقطه نظراتمان را اعمال کنیم ولی ظاهرا این یک تصمیم مرکزی بوده است و نظر ما را نپرسیدند و ما میتوانیم از طریق نماینده خود این موضوع را پیگیری کنیم و من در این مورد پیگیری خواهم کرد تا در جلسه آتی نتیجه اعلام شود.

دیگر خبرها

  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • وارن بافت سهام اپل را فروخت | تلاش برای تصاحب بازار کشور های آسیای میانه
  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف نسل کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • نقش امام صادق(ع)در گسترش سیره تربیتی تشیع برای بیداری جهان
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ در غزه جدی‌تر شده است
  • امام صادق (ع) بنیانگذار تمدن نوین بشری
  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن