Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:00:56 GMT

گرانی‌های افسار گسیخته مردم را تحت فشار گذاشته است

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۲۶۷۷

گرانی‌های افسار گسیخته مردم را تحت فشار گذاشته است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام محمود نورپور در آخرین خطبه نماز جمعه سال ۹۹ ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی و تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو اظهار داشت: امیدوارم سال جدید سالی پر از تحول و تغییر به نفع کشور و مردم باشد.

امام جمعه شهر گلستان گرانی‌های اخیر را بی تدبیری برخی متولیان امر برشمرد و عنوان داشت: این روزها مردم برای تهیه اقلام اولیه خود مانند مرغ و روغن باید هزینه‌های گزافی را پرداخت کنند که امیدوار هستیم مسئولین دولتی چاره‌ای بیاندیشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورپور همچنین به فرا رسیدن ایام انتخابات ریاست جمهوری و شوراها نیز اشاره کرد و افزود: عرصه انتخابات مظهر مردم سالاری و از برکات نظام می‌باشد و در این عرصه از مجریان انتخابات هیأت نظارت و اجرایی انتظار داریم ضمن بررسی دقیق سوابق داوطلبین مردم را در انتخاب اصلح یاری کنند و از طرفی نباید حق کسی ضایع شود.

خطیب جمعه گلستان همچنین تلنگری به داوطلبین زد و بیان داشت: آقایان شورای شهر و داوطلبین عزیز نهاد مردمی شورای شهر مرکز اشتغال زایی و وعده‌ها و همچنین افراد مسئله دار نیست و انتظار می‌رود مردم نیز فارغ از تعصبات قومی به فکر افراد کاردان و معتقد باشند که دردی از مردم دوا کرده و گره‌ای از کار مشکلات مردم و شهر باز کنند.

کد خبر 5173127

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه گلستان خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا حوادث چهارشنبه سوری انتخابات 1400 کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا بوشهر گرگان انتخابات شوراي شهر شیوع کرونا اردبیل اراک شیراز چهارشنبه سوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی با حضور عوامل فیلم، قربانعلی طاهر فر (کارگردان) تورج الوند و علی استادی عصر دیروز در سینما ساحل اصفهان برگزار شد.

طاهرفر با قدردانی از استقبال مردم هنرپرور و هنر دوست اصفهان اظهار کرد: همه جای ایران سرای من است یک شعار نیست و مردمی که دغدغه دریاچه ارومیه را دارند قطعاً برای خشکی زاینده رود هم ناراحت هستند و دغدغه دارند.

وی ادامه داد: دو تیم سپاهان و تراکتور جنگنده هستند و این وجه اشتراک مردم اصفهان و مردم ارومیه است.

کارگردان فیلم آپاراتچی در مورد فیلم گفت: این فیلم در مورد آدم‌های عاشق است و از اینکه آن را برای تماشا انتخاب کردید قدردانی می‌کنیم.

شایان ذکر است که دو اتفاق بزرگ در حاشیه اکران مردمی فیلم آپاراتچی در اصفهان رخ داد.

حجت الاسلام ایرانپور امام جمعه شهر هرند اصفهان به دلیل بازتاب سکانس‌های از نماز جمعه برای اولین در سینمای ایران از آقای طاهرفر کارگردان فیلم آپاراتچی و آقای استادی به دلیل ایفای نقش امام جمعه با اهدای لوح تقدیر تجلیل کردند.

همچنین اجرای گروه سرود در سالن با سرود «بابا خون داد» لحظاتی از فیلم را تداعی کردند و امام جمعه شهر هرند با اهدای لوح نیز از عوامل به خاطر بازتاب گروه سرود و فعالیت‌های جانبی و مردمی تجلیل کردند.

کد خبر 6089676

دیگر خبرها

  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم