Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، رییس دفتر رییس‌جمهور تصریح کرد:‌ اولویت اول، تزریق واکسن به کادر درمانی بود که در بخش‌های کرونا کار می‌کردند.  

وی گفت: افراد بالای 65 سال، کسانی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند و کسانی که در آسایشگاه‌ها هستند در اولویت دریافت واکسن هستند. تاکنون عین همین دستورالعمل انجام شده و هیچ مسئولی واکسن نزده است و این را به صراحت می‌گویم برنامه به همان ترتیب پیشرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دفتر رییس‌جمهور با اشاره به تاکید رییس جمهوری بر اعمال نظارت در توزیع واکسن‌ها برای اطمینان بخشی به مردم، اظهار کرد: مردمی که به کادر درمان تا این حد اطمینان کرده‌اند و این‌قدر با آنها همکاری نزدیک داشته اند طبیعی است در ادامه هم به آنها اطمینان می‌کنند که واکسن‌ها بر اساس جدول اعلام شده در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

 

پربیننده ترین جدیدترین خبر از پرداخت سود سهام عدالت با ۴میلیارد کجای تهران می‌توان خانه خرید؟ مشمولان یارانه معیشتی چقدر دریافت خواهند کرد؟ فوری / قیمت جدید مرغ اعلام شد احتمال واریز ۵۰درصد از سود سهام عدالت از امشب

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نادر سلیم گفت: نهاده‌های توزیع شده در سال گذشته شامل ۴۱ هزار و ۲۳۱ تن ذرت، ۲۸ هزار و ۳۶۶ تن کنجاله سویا و ۲۰ هزار و ۵۷ تن جو بود که بین دامداران واجد شرایط توزیع شد.

وی افزود: در راستای حفظ و پایداری تولید مقدار ۱۷ هزار و ۶۷۲ تن انواع نهاده شامل (۶ هزار و ۲۹۱ تن ذرت، ۱۱ هزار و ۳۰۰ تن جو و ۸۱ تن کنجاله سویا) به صورت مدت دار توزیع شده است. 

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان یزد اعلام کرد: این اداره کل به عنوان عضو اصلی و دائمی کارگروه تنظیم بازار استان و نیز عضو فعال در تصمیمات و اجرای مصوبات این کارگروه در راستای تامین، توزیع، نظارت و تنظیم بازار فعالیت می‌کند.

سلیم با توجه به اینکه استان یزد پایانه گمرکی محموله‌های پروتئینی وارداتی است، در همین راستا سال ۱۴۰۲ مقدار ۶ هزار و ۲۵۵ تن مرغ و هزار و ۱۳۴ تن گوشت منجمد به استان وارد که مقدار ۲ هزار و ۵۰۰ تن آن از طریق گمرک ترخیص و به سایر استان‌ها ارسال شده است.

دیگر خبرها

  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • اطمینان توخل: نمی‌دانم چطوری اما گنابری به رئال مادرید گل خواهد زد!
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است