Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهمترین بخش‌های اظهارات آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی را در خطبه‌های عبادی-سیاسی نماز جمعه امروز مشهد که در حرم رضوی برگزار شد در ادامه بخوانید:‌

* در سالی که گذشت مردم‌ ما با التهاب کرونا زندگی را شروع کردند و حالا که دارد پایان می‌یابد مردم سال جدید را نباید با دغدغه معیشت شروع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزان ما در مسئولیت‌های مختلف یک حرکت جهادی کنند و از اعضای کادر درمان یاد بگیرند که چطور با فداکاری به مردم در برابر کرونا کمک کردند. مردم دارند در گرانی دست و پا می‌زنند. دردآور است که در این کشور بسیاری نمی‌توانند حتی یک سیب بخورند.

* (با بیان اینکه دنیای غرب به عنوان مدعیان تمدن در مدیریت کرونا عاجز ماندند): این کشورها در درمان ناتوان‌ مانده بودند و کار به جایی کشیده شده بود که برای نجات جوانان خود، از نجات سالمندان صرف نظر می‌کردند. در حالیکه مردم و نظام‌ما درخشیدند. انسان‌های وارسته و تحت رهبری مقام‌ معظم رهبری در این مملکت، این‌ کشور را درخشان کردند.

* (با تاکید بر اینکه سال گذشته، سال بدبختی آمریکا بود): آمریکا درهمه جا شکست خورد. در درجه اول در فشار حداکثری علیه ما شکست خورد و علی‌رغم اینکه بالاترین تحریم‌ها را علیه ما اعمال کرد تا مردم را علیه نظام بشوراند، اما خود شکست خورد. همچنین‌ آمریکا در عراق و سوریه نیز شکست خورد و از نظر مردم این دو کشور، آمریکا منفورترین است و در همه جنگ‌ها این دو کشور پیروز شدند و آمریکا شکست خورد.

* (با اشاره به دغدغه‌های مردم در سال ۹۹): مردم از طرفی درگیر کرونا، از طرفی تحت فشار تحریم و از طرفی تحت تاثیر سوء مدیریت دستگاه‌های مدیریتی و اجرایی بودند. متاسفانه بازار بورس مردم ما را دغدغه‌مند کرد و و اجرای سیاست‌های غلط در بازار ارز و طلا مشکلات اقتصادی برای ما به وجود آورد و از ارزش پول ملت کاست.

* مسئله نظارت ناقص بر تنظیم بازار کالاهای اساسی و گرانی‌هایی که مردم را دچار مشکل در تامین غذای خود کرد، موجب پریشانی آنان شد. عدم نظارت بر صادرات و واردات هدفمند، بزرگترین ضربه‌ای بود که به پیکر اقتصادی کشور وارد شد. عدم‌ مقابله با پدیده شوم دلال‌گری که منشا تمام‌ مشکلات اقتصادی است، گره زدن اقتصاد کشور به برجام و دل بستن به وعده‌های پوچ آمریکا و اروپا که هنوز هم دست‌ بردار نیستند، بزرگترین ضربه را به ما زد.

* چه بسا اگر این سوء مدیریت‌ها نبود و اقتصادمان را با تکیه برخودمان مدیریت می‌کردیم، شاید سال ۹۹ با وجود کرونا می‌توانست سال بسیار خوبی برای ما باشد. قوه قضائیه نباید در برابر این مشکلات ساکت بایستد. در این مملکت همه دستگاه‌ها باید این بلای گرانی را از سر مردم کم کنند.

*  در کشور ما همه چیز هست اما به خاطر وجود دلال‌ها و سوء مدیریت‌ها مردم دست و پا می‌زنند، آن وقت یک مشت آدم به جان مردم افتادند و برای خود میلیارها ذخیره می‌کند. مقام‌ معظم رهبری فرمودند حل گرانی کار آسانی‌ست و دشوار نیست، پس مسئولین ما باید با یک حرکت جهادی، گرانی را از بین ببرند.

کد خبر 591410 برچسب‌ها سید احمد علم الهدی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سید احمد علم الهدی شکست خورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان در آمریکا

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت «سرکوب و برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به نسل‌کُشی و جنایات جنگی رژیم اسرائیل در دانشگاه‌های مختلف این کشور، عمیقا مورد نگرانی و انزجار افکار عمومی جهان است».

به گزارش ایسنا، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه ایران به اعتراضات گسترده دانشجویان برخی از دانشگاه‌های آمریکا درباره جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت آمریکا از این رژیم واکنش نشان داد.

امیرعبداللهیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌عیار واشنگتن از رژیم اسرائیل بوده و به روشنی گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است.»

او در ادامه نوشت: «در پی نسل‌کشی ده‌ها هزار نفر از زنان و کودکان فلسطین، به‌ویژه پس از کشف گورهای دسته جمعی بیماران و مجروحان و کادر درمانی در محیط بیمارستان ناصر در نوار غزه، موج جهانی انزجار از رژیم اسرائیل و حامیان آن غیرقابل کتمان است.

وزیر خارجه ایران تاکید کرد «کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند و پاسخگو باشد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از برحورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • انتقاد امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان در آمریکا
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • وعده صادق هژمونی آمریکا را در هم شکست
  • شن‌هایی که مامور خدا بودند
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند