Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@16:20:15 GMT

عید واقعی مردم انتخاب دولت انقلابی و جوان است

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۲۹۳۷

عید واقعی مردم انتخاب دولت انقلابی و جوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه اظهار کرد: به گفته فرمایشات رهبر معظم انقلاب سپاه باید همچنان با قدرت  به فعالیت‌های شایسته خود ادامه دهد تا شاهد شکست نهایی دشمنان در منطقه باشیم.
وی تصریح کرد: بالاترین نقشه دشمن برای ملت ایران این است که مردم غیرانقلابی شده و از نظام جمهوری اسلامی فاصله بگیرند تا در مراحل بعد بتواند با مذاکرات دوم و سوم به هدف واقعی خود برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه گنبد کاووس خاطرنشان کرد: خوشبختانه ملت ایران بیدار بوده و همواره به فرمایشات مقام معظم رهبری دقت و توجه داشته و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند.
وی با اشاره به اتفاقات سال ۱۴۰۰ بیان کرد: در سال جدید شاهد انتخابات ریاست جمهوری خواهیم بود و با اینکه فردا سال نو تحویل خواهد شد اما عید واقعی مردم و نظام جمهوری اسلامی تشکیل دولت جوان، انقلابی و حزب‌اللهی به فرموده رهبر معظم انقلاب در انتخابات ۱۴۰۰ است.
ترابی گفت: در روزهای اول سال جدید روز نیمه‌شعبان را خواهیم داشت که از همه مردم و هیئت‌های مذهبی تقاضا دارم این روز عظیم مغفول نمانده و یا خدای نکرده با شادی‌های غیرمشروع سپری نشود.
وی ابراز کرد: تربیت در اسلام چیزی جز خودسازی نبوده و مسئولان باید زمینه خودسازی را در جامعه فراهم کنند.
امام جمعه گنبدکاووس آغاز قرن جدید را آغاز بزرگ گام دوم انقلاب دانست و افزود: هرچند در قرن گذشته حوادث تلخی را پشت سر گذاشتیم اما قدرت ما افزایش یافته و جایگاه ما در منطقه و جهان منسجم و تقویت شده و محور مقاومت با الگو قرار دادن انقلاب اسلامی ما رشد یافتند.
وی بیان کرد: قرن گذشته قرن پایه نخست انقلاب بود و آغاز قرن جدید آغاز بزرگ گام دوم انقلاب برای زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) و تشکیل تمدن نوین اسلامی خواهد بود.
انتهای پیام/2307

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری امام جمعه مقام معظم رهبری رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه اهر گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر به عنوان ایثارگران واقعی خود را برای نجات مردم فدا و ایثار می‌کنند.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در جمع داوطلبان هلال احمر شهرستان اهر ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات این داوطلبان در کمک رسانی به سیل زدگان و آسیب دیدگان از حوادث و بلایای طبیعی افزود: داوطلبان هلال احمر فرشتگان نجات هستند که کلمه ایثار بهترین صفت برای قدردانی از این عزیزان می‌باشد.

وی از بارزترین روحیه داوطلبان هلال احمر را روحیه جهادی، ایثارگری و فداکاری برشمرد و گفت: جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان اهر نیز در راستای نجات اسلام و ارزش‌های انسانی همیشه با روحیه جهادی و ایثار در همه صحنه‌ها برای نجات مردم از حوادث روزگار حاضرند.

امام جمعه اهر همچنین نوع دوستی و محبت به انسان‌ها را از دیگر خصوصیات داوطلبان جمعیت هلال احمر ذکر کرد و گفت: هلال احمر نمونه بارزی از نوع دوستی و محبت به انسان‌ها است و در همه حال سعی کرده‌اند با محبت و انسان دوستی مشکلات مردم را رفع کنند.

وی در ادامه به عملیات غرور انگیز ‌«وعده صادق» که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخگویی به حمله رژِم صهیونیستی به کنسولگری ایران در کشور سوریه انجام شد نیز اشاره کرد و این عملیات را فتح الفتوح ایرانیان در مقابل دشمنان برشمرد و افزود: این عملیات غافلگیرانه بسیاری از معادلات نظامی دشمنان را بر هم زد و باعث خوشحالی و غرور ایرانیان و سایر مسلمانان جهان شد.

امام جمعه اهر همچنین به برخی از مشکلات کشور و در رأس آن مشکلات اشتغال، مسکن، ازدواج و غیره جوانان ایران اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همت مسئولان کشوری و دعای خیر مردم به زودی شاهد برطرف شدن مشکلات جوانان باشیم.

وی در ادامه انتقال تجربیات و دانش گذشتگان به نسل جدید را در راستای پیشرفت و رفع مشکلات جامعه بسیار مهم برشمرد و از پیشکسوتان و مدیران و روسایی که دارای تجربیات زیاد و ارزشمندی دارند خواست این تجربیات را به نسل‌های آینده انتقال دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • روزنامه جمهوری اسلامی: دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند