Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند، گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۷۸۶ هزار و ۲۶۵ نفر رسید.

دکتر سیما سادات لاری، گفت: از دیروز تا امروز (۲۹ اسفند ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۶۲۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۵۷ نفر از آنها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۷۸۶ هزار و ۲۶۵ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۱ هزار و ۶۴۹ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۵۲۸ هزار و  ۶۹۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی ادامه داد: ۳۸۷۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۱۲ میلیون و ۳۹ هزار و ۳۲۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. ۹ شهرستان قرمز، ۳۱ شهرستان نارنجی، ۲۹۵ شهرستان زرد و ۱۱۳ شهرستان آبی هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت خطاب به شهروندان گفت: باتوجه به نوع ویروس جهش یافته و قدرت زیاد سرایت آن، سفرهای امسال از نوروز سال گذشته خطرناک تر است و هر سفری به نفع ما و عزیزانمان نیست لذا از هرگونه برنامه‌ریزی برای سفر باید پرهیز شود./ ایسنا 

۸۹ فوتی و ۷۵۳۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا   اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید            

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کووید۱۹ در کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۳۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر فرزین رضازاده گفت: اورژانس هوایی در اولین و دومین پرواز خود یک مصدوم ۲۳ ساله آقا، مولتی تروما با وضعیت بحرانی را از شهرستان نقده و دو بیمار آقا و خانم با شکایت سکته قلبی را از شهرستان اشنویه به ارومیه انتقال داد و پس از سوختگیری، بلافاصله سومین پرواز خود را به مقصد سلماس انجام داد که در این ماموریت یک بیمار ۵۴ ساله خانم با شکایت سکته مغزی و سطح هوشیاری پایین را با حمایت‌های پیشرفته حیاتی توسط کارشناسان اورژانس هوایی به ارومیه انتقال داد.

گفتنی است اورژانس هوایی ارومیه از ابتدای سالجاری ۱۱ بیمار نیازمند خدمات تخصصی در مرکز استان را از شهرستان‌ها به ارومیه انتقال داده است.

دیگر خبرها

  • تصویربرداری از بیماران به‌سمت هوش مصنوعی می‌رود؟
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • خودکشی پزشکان بهانه بیماران! /تیترخوانی به جای نگاه علمی! /نوبت «وعده صادق» اقتصادی
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری