Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: مدیریت پیشگیری و کنترل بیماری‌های واگیر یک شرایط فوق‌العاده علمی و دقیق نظارتی لازم دارد که امید است در برنامه‌ریزی‌های آینده این نوع مدیریت‌ها دیده شود تا با مدیریت علمی قوی و همراه با نظارت ویژه در حوزه سلامت خدمت‌رسانی مطلوبی به مردم صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: سال ۹۹ سالی پر فراز و نشیب و تلخی همراه با مشکلات اقتصادی بود ولی با این حال حماسه‌هایی نیز در آن دیده شد که از جمله آنها تلاش‌های کادر درمان برای حفظ جان مردم در برابر ویروس کرونا بود.

صفایی بوشهری ادامه داد: بدون شک بخشی از تلخی‌های سال ۹۹ ناشی از ویروس کرونا بود که باعث شد هم‌وطنان زیادی جان خود را از دست بدهند.

وی عنوان کرد: در این سال در حوزه اقتصادی نیز از حیث معیشت مشکلات زیادی برای مردم ایجاد شد که با رزمایش مواسات رهبر انقلاب بخشی از آسیب دیدگی اقشار آسیب‌پذیر در اثر شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی جبران شد.

 صفایی بوشهری ادامه داد: با همه این مشکلات امیدواریم سال آینده سال عزت، سربلندی و سلامتی برای مردم ایران و بویژه استان بوشهر باشد.

 وی افزود: در سال جدید مسئولان باید در حل مشکلات معیشت و بیکاری جوانان در حوزه اقتصادی تلاش کنند و  این کار باید در عمل نیز دیده شود تا مردم حل مشکلات و بهبود وضعیت معیشتی را بخوبی لمس کنند.

 خطیب نماز جمعه بوشهر گفت: برای سال نو در ایران به عنوان کشوری انقلابی و اسلامی باید برنامه‌های فرهنگی و مسائل مرتبط با آن مورد توجه جدی قرار گیرد و در فضاهای عمومی اخلاق محوری و احترام به مردم و تکریم آنها در اولویت اصلی مسئولان باشد.

 صفایی بوشهری اظهار داشت: در روزهای پایانی سال  مردم نیز باید به نیازمندان کمک کنند تا آنها نیز سال نو را با شادی و خوشحالی آغاز کنند.

برچسب‌ها بوشهر ویروس کرونا اشتغال زایی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ویروس کرونا اشتغال زایی بوشهر ویروس کرونا اشتغال زایی دولت اخبار کنکور صفایی بوشهری ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۳۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 حجت‌الاسلام دهقان امام جمعه شهر بلوک جیرفت روز گذشته در سانحه تصادف جان باخت. لحظات این تصادف که با خروج یک خودرو از فرعی به اتوبان و وقوع برخورد شدید رخ داد را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • اعلام آماده باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی