Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدی‌شهر به میزبانی مصلای این شهر ضمن بیان اینکه کرونا، تحریم‌ها و کم تدبیری دولت وضعیت اقتصادی مردم را خراب کرد، تاکید داشت: دولت‌مردان با کم تدبیری نتوانستند امتحان خوبی را پس دهند و تا همین روزهای آخر سال معلوم نشد که نظارت بر عرضه کالاهای اساسی از سوی کدام وزارتخانه باید مدیریت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه معیشت مردم تحت بازی دلالان و واسطه‌گران قرار دارد و دست دلالان اقتصادی قطع نمی‌شود، تاکید کرد: نظارت بر بازار از سوی مسئولان به خوبی صورت نپذیرفته است و این امر در کنار نوسانات بازار بورس و متضرر شدن مردم باعث شد تا مردم دشواری‌های زیادی ببینند.

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه سیاست‌های اقتصادی دولت از هماهنگی خوبی برخوردار نبود، ابراز کرد: عدم نظارت درست بر عرضه کالاهای اساسی، عدم صادرات و واردات هدفمند، دل بستن به وعده‌های پوچ غربی‌ها و آمریکایی‌ها و… از عوامل آشفتگی و بهم ریختگی اقتصاد و معیشت مردم بود که تلخی‌ها را به همراه خودش داشت.

بارانی با بیان اینکه در کنار این تلخی‌ها طی سال ۹۹ صحنه‌های زیبایی هم توسط مردم آفریده شد، ابراز داشت: از جمله تصاویر بی‌بدیل مردم می‌توان به کمک‌های مومنانه و رزمایش مواسات و همدلی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در یک شهرستان کوچک مانند مهدی‌شهر ۱۵ میلیارد تومان توسط مردم در عین مشکلات و سختی‌ها برای مواسات و کمک‌های مومنانه گردآوری شد، بیان داشت: کمک‌های مردم توانست کمی آلام را کاهش دهد و مردم خودشان وارد صحنه شدند همچنین پایگاه‌های بسیج در سال ۹۹ خوش درخشیدند و حتی ماسک تولید می‌کردند تا نشان دهند که حرکت‌های جهادی باید رقم بخورد و نباید منتظر ماند، لذا زنجیره مواسات یک زنجیره طلایی بود که تمرینی برای سربازی امام زمان (عج) محسوب می‌شد.

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه در سال ۹۹ همچنین شاهد درخشش صنعت در بخش‌های مختلف موشکی، هوافضا و فناوری و… بودیم، گفت: پهپادها، رزمایش‌های ۱۰ گانه ظرف دو ماه از سوی سپاه و ارتش و.. در زمره افتخارات سال ۹۹ برای ایران اسلامی بود.

بارانی با بیان اینکه به زباله دان افتادن ترامپ از دیگر مسائل مهم سال ۹۹ بود، ابراز کرد: ترامپ خیلی از فشارهای اقتصادی قلدرمآبانه را در ایران، فلسطین، سوریه، لبنان، یمن و… ایجاد کرد و مردم آمریکا یک نه بزرگ به او گفتند تا همه ظلم‌هایش را به خودش بازگرداند.

کد خبر 5173175

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا ایالات متحده امریکا شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان محمد بارانی ویروس کرونا حوادث چهارشنبه سوری انتخابات 1400 کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا بوشهر گرگان انتخابات شوراي شهر شیوع کرونا اردبیل اراک شیراز عکس استانها مهدی شهر سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست

 حسن دهمرده  در جلسه شورای اداری زهک با اشاره به اقدامات مطلوب دولت در سالی که گذشت؛ اظهار کرد: نمره سال گذشته ادارات این شهرستان در تحقق سیاست‌های کلی نظام و اهداف دولت سیزدهم نمره مطلوبی است و باید تلاش کنیم در سال جاری با برنامه‌ریزی درست شاخص‌های توسعه این شهرستان در بخش‌های مختلف ارتقا یابد.

وی افزود: ما چاره‌ای جز جبران عقب ماندگی‌ها و سرعت بخشیدن به فرایند پیشرفت زهک نداریم، بنابراین مدیرانی که در سال گذشته عملکرد ضعیف‌تری داشتند باید تلاش بیشتری داشته باشند.
فرماندار زهک با اشاره به شعار سال و اولویت‌های دولت سیزدهم، بیان کرد: از عملکرد برخی از دستگاه‌های اجرایی نارضایتی‌های نسبی وجود دارد که باید مدیران نسبت به رفع آن اقدام کرده و از ایجاد ناامیدی در جامعه پیشگیری کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وضعیت خراب داروین نونیز و نیکولاس جکسون در گلزنی و تمام کنندگی به روایت انیمیشن بلیچر ریپورت / فیلم
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای شعار سال تدوین شد
  • دولت بسترساز جهش تولید است
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی/ نمره ۲۰ دولتمردان در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی
  • دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بود | به انتخابات آمریکا نزدیک شویم ارز صعودی می‌شود