Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@16:15:51 GMT

تست کرونای رودریگو بنتانکور منفی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۳۳۳۸

هافبک اروگوئه ای یوونتوس برای بازی با بنونتو در دسترس خواهد بود

رودریگو بنتانکور، هافبک 23 ساله یوونتوس حدود 15 روز پیش بود که به ویروس کرونا مبتلا شد و چند بازی این تیم در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد.  وب سایت یوونتوس اعلام کرد پس از گذشت 15 روز از ابتلای رودریگو بنتانکور به ویروس کرونا، دو تست قبلی این هافبک اروگوئه ای منفی شده و او پس از بهبودی، آماده همراهی یوونتوس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصر یکشنبه، یوونتوس میزبان بنونتو خواهد بود. 

اخبار داغ 

حمله مهدی رحمتی به مدیران استقلال؛ با جیب خالی آمده اید خرید؟ تیم منتخب هفته هجدهم لیگ بیستم از نگاه طرفداری اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانبان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ادن هازارد در صورت جراحی، ممکن است دیگر نتواند فوتبال بازی کند! تیم منتخب هفته چهارم مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2020/21 از نگاه هواسکورد 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس

یوونتوس یکی از مستعدترین بازیکنان خود را به جنوا واگذار کرد.

کُنی دی وینتر مدافع 21 ساله و بلژیکی یوونتوس که به صورت قرضی برای جنوا به میدان می رفت، با قراردادی دائمی در جنوا ماندنی شد.

به نقل از اسکای ایتالیا؛ جنوا بند خرید 8 میلیون یورویی دی وینتر از یوونتوس را فعال کرد. او در 26 بازی فصل جاری سری آ برای تیم جیلاردینو به میدان رفته است و یکی از ارکان خط دفاعی جنوا محسوب می شود. دی وینتر اخیرا اولین بازی خود در تیم ملی بلژیک را نیز تجربه کرد. مبلغ دریافتی یوونتوس از جنوا حداکثر به 10 میلیون یورو خواهد رسید چراکه 2 میلیون یورو نیز به عنوان پاداش در توافق دو باشگاه ذکر شده است. این مدافع بلژیکی در سال 2018 به تیم آکادمی یوونتوس پیوسته بود.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم
  • پاس تونی کروس زبانم را بند آورد!
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • توخل: رسیدن به فینال امکان‌پذیر است/ کیم بیش از حد طمع کرد
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • چالهان اوعلو: از هیچ کس الهام نگرفتم؛ پیرلو مانند من دفاع نمی کرد
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد