Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@05:31:08 GMT

زیردریایی روسی در دریای سیاه ناپدید شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۳۳۶۵

زیردریایی روسی در دریای سیاه ناپدید شد

به گزارش  روز جمعه ایرنا، خبرگزاری ریانووستی روسیه نوشت:  ناتو در مدیترانه تحهیزات مدرن نظامی و دریایی دارد، اما سطح پنهان کاری زیردریایی روسیه بیش از حد انتظار است.

به گفته منبع ریانووستی، به رغم قطع شدن ارتباط و مشخص نبودن محل آن، اما این زیردریایی در تماس است و اطلاعات را انتقال می دهد.

وی افزود: آنها از نیروهای زیادی برای جستجوی زیردریایی روسی استفاده کردند، اما تاکنون نتیجه ای در بر نداشته نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بدان معناست که در شرایط جنگی آنها مورد تهدید قرار دارند که بسیار آنها را آزار می دهد.

روابط روسیه و ناتو در هفت سال اخیر پس از روی کارآمدن دولت جدید غرب گرا در اوکراین تیره و پرتنش شده است.

ناتو در این مدت برای تحت فشار قرار دادن روسیه در مساله اوکراین و قطع کمک ها و حمایت های مسکو از روس تبارهای جدایی طلب مناطق شرق اوکراین، ده ها رزمایش در مجاورت مرزهای روسیه برگزار کرده است.

بخش عمده این رزمایش های ناتو در دریای سیاه بوده و روسیه نیز برای قدرت نمایی، چند رزمایش در این پهنه آبی برگزار کرده است.

برچسب‌ها اوکراین روسیه دریای سیاه ناتو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوکراین روسیه دریای سیاه اوکراین روسیه دریای سیاه ناتو اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شویگو: روسیه هرگز ناتو را تهدید نکرده است

سرگئی شویگو امروز (جمعه) گفت، روسیه هرگز ناتو را تهدید نکرده و نه منافع ژئوپلیتیکی و نه نظامی برای حمله به کشورهای این ائتلاف ندارد.

به گزارش ایسنا، سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه در جریان نشست وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در آستانه گفت: «روسیه هرگز ناتو را تهدید نکرده است. ما نه منافع ژئوپلیتیکی و نه نظامی برای حمله به کشورهای این ائتلاف نداریم. ما  از مردم خود در سرزمین‌های تاریخی روسیه محافظت می‌کنیم.»

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزیر دفاع روسیه در ادامه صحب‌هایش افزود: «روسیه همواره حداکثر تلاش خود را برای حفظ ثبات استراتژیک و توازن قوا در جهان انجام داده است.»

شویگو در ادامه گفت، ادامه حملات نیروهای مسلح اوکراین به نیروگاه اتمی زاپوریژیا می‌تواند منجر به عواقب فاجعه بار شود. حملات مداوم نیروهای مسلح اوکراین به این نیروگاه هسته‌ای نگران‌کننده است.

وی افزود، ساختارهای نظامی و سیاسی با محوریت آمریکا در تلاش برای بازسازی سیستم امنیتی در منطقه آسیا و اقیانوسیه برای تسلط است. بازگشت اسلامگرایان رادیکال از خاورمیانه، شمال آفریقا به جنوب شرق آسیا، پیش نیازهایی را برای نقاط جدید فعالیت آنها ایجاد می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اوکراین تانکهای پیشرفته آمریکایی را از جبهه عقب می برد
  • شویگو: روسیه هرگز ناتو را تهدید نکرده است
  • صدور فرمان جنگ از ورشو!
  • مقام روسی: آمریکا جنگ را انتخاب کرده است
  • اوکراین فقط شش ماه وقت دارد
  • دیلی‌تلگراف: اوکراین فقط ۶ ماه وقت دارد
  • واکنش روسیه به مانور نظامی ناتو در نزدیکی مرز روسیه
  • هشدار مسکو در مورد پیامدهای خطرناک رزمایش‌های ناتو نزدیک مرزهای روسیه
  • ناتو چنگ و دندان نشان می‌دهد/ رزمایش در فنلاند تحریک‌آمیز است
  • چرا پوتین در جنگ اوکراین از سلاح هسته ای استفاده نمی کند؟