Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@09:10:24 GMT

در سال جدید مسؤولان مشکلات معیشتی را حل کنند

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۳۴۳۳

در سال جدید مسؤولان مشکلات معیشتی را حل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر بوشهر اظهارداشت: مدیریت پیشگیری و کنترل بیماری‌های واگیر یک شرایط فوق‌العاده علمی و دقیق نظارتی لازم دارد که امید است در برنامه‌ریزی‌های آینده این نوع مدیریت‌ها دیده شود تا با مدیریت علمی قوی و همراه با نظارت ویژه در حوزه سلامت خدمت‌رسانی مطلوبی به مردم صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه بوشهر بیان کرد: سال ۹۹ سالی پرفرازونشیب همراه با تلخی و مشکلات اقتصادی بود ولی بااین‌حال حماسه‌هایی نیز در آن دیده شد که از جمله آنها تلاش‌های کادر درمان برای حفظ جان مردم در برابر ویروس کرونا بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر ادامه داد: بدون شک بخشی از تلخی‌های سال ۹۹ ناشی از ویروس کرونا بود که باعث شد هم‌وطنان زیادی جان خود را از دست بدهند.

وی عنوان کرد: در این سال در حوزه اقتصادی نیز از حیث معیشت مشکلات زیادی برای مردم ایجاد شد که با رزمایش مواسات رهبر انقلاب بخشی از آسیب‌دیدگی اقشار آسیب‌پذیر در اثر شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی جبران شد.

خطیب نمازجمعه بوشهر افزود: با همه این مشکلات امیدواریم سال آینده سال عزت، سربلندی و سلامتی برای مردم ایران و به‌ویژه استان بوشهر باشد.

این مقام مسؤول عنوان کرد: در سال جدید مسؤولان باید در حل مشکلات معیشت و بیکاری جوانان در حوزه اقتصادی تلاش کنند و این کار باید در عمل نیز دیده شود تا مردم حل مشکلات و بهبود وضعیت معیشتی را به‌خوبی لمس کنند.

صفایی بوشهری تصریح کرد: برای سال نو در ایران به‌عنوان کشوری انقلابی و اسلامی باید برنامه‌های فرهنگی و مسائل مرتبط با آن موردتوجه جدی قرار گیرد و در فضاهای عمومی اخلاق‌محوری و احترام به مردم و تکریم آنها در اولویت اصلی مسئولان باشد.

امام‌جمعه بوشهر یادآور شد: در روزهای پایانی سال مردم نیز باید به نیازمندان کمک کنند تا آنها نیز سال نو را با شادی و خوشحالی آغاز کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر جوانان بیکاری امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند

رئیس جمهور با بیان اینکه در آغاز فعالیت دولت رفع ناترازی‌ها و مشکلات کشور از جمله تنش‌های‌ آبی، ناترازی برق، مشکلات اشتغال و مسکن، تورم، کسری بودجه و بهبود وضعیت اقتصادی زندگی مردم را در محور برنامه‌های خود قرار دادیم، گفت: امروز بخش قابل توجهی از این مشکلات برطرف شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در اجتماع مردم مناطق جنوب غربی تهران، در صحن امام‌زاده حسن (ع) با گرامیداشت یاد شهیدان و ادای احترام به خانواده معظم شهدا تصریح کرد: مردم عزیز این مناطق در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره در صف مقدم دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها و یار انقلاب، امام و رهبری بودند.

رئیس جمهور با بیان اینکه همواره به دنبال فرصتی بودم تا در جمع باصفا و نورانی مردمان سخت‌کوش و متدین این منطقه حضور یابم، افزود: بنای دولت اداره امور بر مبنای عمل به دستورات الهی در همه عرصه‌های زندگی، اجرای عدالت با تکیه بر امکانات داخلی و بر مبنای سند آمایش سرزمینی است. بر همین اساس در آغاز به کار دولت رفع تنش آبی ۱۰ هزار روستا، ناترازی‌های گسترده برق، کاهش بیکاری و رفع مشکل اشتغال و رفع دغدغه مردم درباره مسکن را مبنای کار خود قرار دادیم و امروز بخش قابل توجهی از این مشکلات برطرف شده‌اند.

رئیسی همچنین با بیان اینکه تلاش کرده‌ایم با استفاده از ظرفیت‌های متنوع کشور شرایط اقتصادی زندگی مردم را بهبود بخشیم، اظهار داشت: بنای بنده این نیست که بگویم دولت چه وضعیتی را تحویل گرفت و در گذشته وضعیت چگونه بوده است، اما فقط در یک مورد دولت را با ۴۸۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه تحویل گرفتیم که این کسری بودجه یکی از اصل‌ترین دلایل ایجاد تورم است، اما بدون استقراض از بانک مرکزی یا چاپ پول با تولید و ایجاد منابع و درآمدهای جدید هم این کسری را رفع کردیم و هم توانستیم روند تورم را کاهشی کنیم.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 747977

دیگر خبرها

  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حقوق کارگر با تورم و مشکلات اقتصادی جامعه همخوانی داشته باشد
  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد